در حالی که بیت کوین و سایر آلت‌های با ارزش بیشتر در یک روز مجددا ردیابی شده‌اند، Decentraland و The Sandbox دستاوردهای چشمگیری داشته‌اند.

پس از یک شکست دیگر در قیمت 63000 دلار، بیت کوین به سمت جنوب حرکت کرده است و در آستانه آزمایش مجدد 60000 دلار است. اکثر سکه های جایگزین نیز در 24 ساعت گذشته از بین رفته اند، از جمله کاهش قابل توجهی برای Dogecoin و Shiba Inu.

آیا بیت کوین 60 هزار دلار مجددا آزمایش خواهد کرد؟

کریپتوکارنسی اولیه در روز پنجشنبه از 61500 دلار به 56500 دلار در عرض چند دقیقه سقوط کرد. این پس از بهبودی پس از آخرین افت قیمت زیر 60000 دلار رخ داد.

با این حال، دارایی به همان سرعت افزایش یافت و دقیقه بعد از آن به بالای 62000 دلار رسید. علاوه بر این، بالا رفتن در صبح روز جمعه و شنبه به یک نگه داشته بالا از $ 63،000.

با این حال، خرس‌ها در این لحظه افزایش یافتند و شروع به هل دادن ارز دیجیتال به سمت جنوب کردند. در ساعات بعد، بیت کوین به 61000 دلار کاهش یافت قبل از اینکه یک مرحله صعودی دیگر را آغاز کند که در 62500 دلار متوقف شد.

رد بعدی دردسر بیشتری را برای قیمت آن به همراه داشت زیرا بیت کوین از آن زمان تقریباً 2000 دلار از دست داد. بیت کوین در حال حاضر کمی بیش از 60500 دلار است و می تواند برای آزمایش مجدد به 60000 دلار کاهش یابد.

آیا این به روز رسانی بازار را دوست داشتید؟
این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا هیچ اقدام قیمتی را در بازارهای خشمگین کریپتو از دست ندهید. شروع به دریافت این خلاصه، به صورت رایگان، هر روز کنید:

ارزش بازار آن به کمتر از 1.150 تریلیون دلار کاهش یافته است، در حالی که تسلط بر آلتکوین ها 44٪ است.

BTCUSD.  منبع: TradingView
BTCUSD . منبع: TradingView

Altcoins in Red: ضررهای بیشتر برای Meme Coins

اتریوم در چند روز گذشته دو رکورد متوالی را به ثبت رساند که آخرین آن با قیمت 4460 دلار (در Bitstamp) به فروش رسید. با این حال، دومین کریپتو بزرگ نیز اصلاح تدریجی خود را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون 200 دلار کاهش یافته است.

بایننس کوین به بالاترین قیمت چند ماهه بالای 530 دلار رسید، اما کاهش جزئی BNB را به 520 دلار رساند.

تلفات بیشتر از Cardano (-2%)، Solana (-4%)، Polkadot (-3%)، Terra (-4.5%)، Avalanche (-1.5%) و Chainlink (-2.5%) مشهود است، در حالی که Ripple کمی سبز است

دو بزرگ‌ترین میم کوین – Dogecoin و Shiba Inu – بیشترین کاهش قیمت را در یک روز ثبت کرده‌اند. DOGE 7٪ کاهش یافته است در حالی که SHIB 11٪ کاهش یافته است. با این حال، CoinMarketCap هنوز نشان می دهد که SHIB از نظر ارزش کل بازار از DOGE جلوتر است.

دنیای مجازی شیدایی شتاب توسط مارک Zuckerburg در اوایل این هفته همچنان به را از قیمت دستاوردهای عظیم برای برخی از نمایندگان. Decentraland با 140 درصد افزایش به 3.40 دلار رسیده است، در حالی که SandBox با 70 درصد افزایش به نزدیک به 2 دلار رسیده است.

افزایش چشمگیرتر از Ankr، Horizen، Chiliz، Basic Attention Token، Audius، Enjin Coin، Zilliqa و Zcash به دست آمده است.

به این ترتیب، ارزش بازار ارزهای دیجیتال علیرغم اصلاحات ناشی از آلت‌های با ارزش بیشتر، در حدود 2.6 تریلیون دلار باقی مانده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع