پس از سقوط شدید به پایین‌ترین سطح در ماه ژوئیه، بیت‌کوین در یک معامله جانبی به سمت قیمت‌های بالاتر قفل شده است. با این حال، سرمایه گذاران مشتاقند ببینند در آینده چه اتفاقی می افتد.

هفته گذشته، فدرال رزرو تصمیم گیری فشار دادن دلارهای آمریکا بیشتر از چرخه با یک افزایش دیگر نرخ بهره باعث سقوط BTC شد. پس از یافتن پشتیبانی در سطح روانشناختی 18000 دلار، بیت کوین در 27 سپتامبر 7 درصد افزایش یافت و در یک نمایش فوق العاده از نوسانات. در نتیجه، دارایی دیجیتال شماره یک برای اولین بار در بیش از یک هفته به بیش از 20000 دلار معامله شد.

مطالب مرتبط: CDD 90 روزه بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است، درباره بازار چه می گوید؟

نظرات متفاوت در مورد فرار سه شنبه فرار BTC

TradingView حرکت بیت کوین را در حالی که در 26 سپتامبر 7 درصد در سبز بسته شد، ردیابی کرد. داده های Bitstamp قبل از اینکه در نهایت به 20200 دلار برسد، اوج قیمت را 20344 دلار گزارش کرد.

همانطور که انتظار می رفت، این حرکت توجه بسیاری از معامله گران حباب کریپتو را به خود جلب کرد. با این حال مردم به این خبر واکنش های دوقطبی نشان دادند. نظرات دیگر به سرمایه گذاران هشدار داد که از ورود عجولانه و دیرهنگام تحت تأثیر ترس از دست دادن خودداری کنند.

تجزیه و تحلیل یک کاربر با حضور قوی ارزهای دیجیتال در توییتر، هر گونه امیدی را مبنی بر معکوس شدن بازار رد کرد. Capo of کریپتو معتقد است قبل از اینکه شاهد تسکین زمستان ارزهای دیجیتال باشیم، پایین‌تر از 19000 دلار پایین‌تر خواهد بود.

قیمت بیت کوین دوباره به 19000 دلار سقوط کرد. | منبع: نمودار قیمت BTCUSD از TradingView.com

آیا گاوها خرس ها را در این ماه از بازار خارج خواهند کرد؟

سودهای تهاجمی بیت کوین، آخرین سه شنبه سپتامبر را به یک روز پر حادثه در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. علاوه بر اینکه کاربران دیدگاه‌های مختلف خود را در مورد تفسیر احتمالی حرکت اخیر ارائه می‌دهند، چندین شرکت تحقیقاتی ارز دیجیتال نمی‌توانند منتظر بمانند تا وارد عمل شوند و دیدگاه‌های خود را ارائه دهند.

بر اساس تجزیه و تحلیل زنجیره ای از Santient، آینده قیمت BTC در دستان گاو نر است. اگر آنها تا روز جمعه از موقعیت 20000 دلاری دفاع کنند و سپتامبر را با بسته شدن سبز تقویت کنند، آینده روشنی در انتظار اقدام قیمت بیت کوین خواهد بود.

پلتفرم داده‌ها و تجزیه و تحلیل بازار کریپتو، Santient، متوجه شد که کاربران زیادی به محض عبور BTC از سطح مهم 20000 دلار سود می‌برند. به نظر می‌رسد چندین معامله‌گر سیگنال‌های سود خودکار و ذهنی را در آن علامت تنظیم می‌کنند. Santient همچنین گزارش تراکنش های کاربرانی را که ادعای سود و زیان را با همان قیمت داشتند، فاش کرد.

چگونه پایان ماه سپتامبر می تواند مسیر آینده کریپتو را مشخص کند

بر اساس یک توییت توسط Santient، بازپس گیری نقطه 20000 دلاری احتمال بسته شدن بیت کوین را بالاتر از نقطه شروع آن در سپتامبر افزایش می دهد. و مهمتر از آن، پایان دادن به این سطح روانی تأثیر بسیار مثبتی بر احساسات سرمایه گذاران خواهد داشت.

سپتامبر یک ماه کند برای ارزهای دیجیتال پیشرو در جهان بوده است. علیرغم افزایش 7 درصدی در 27 سپتامبر، بیت کوین در حال حاضر سود متوسط ​​ماهانه 0.7 درصدی دارد. این یک تضاد شدید با روز قبل است که بر اساس آن بیت کوین ۶ درصد از دست داده است داده های P&L ماهانه توسط CoinGlass.

مطالب مرتبط: سرویس نام اتریوم (ENS) قوی به نظر می رسد، چشم 16 دلار را پس می گیرد

با این حال، مهم است که بیت کوین بالاتر از نقطه شروع سپتامبر خود به پایان برسد، مهم نیست که چقدر سود داشته باشد. BTC اولین ماه سپتامبر سبز خود را از سال 2016 ثبت می کند تا این ماه را با سود به پایان برساند.

در زمان نوشتن، بیت کوین اندکی به زیر 20000 دلار سقوط کرده است تجارت حدود 19150 دلار

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر