بیت کوین 5 درصد رشد کرد تا 20 هزار دلار را پس بگیرد، اولین سپتامبر “سبز” از سال 2016 است.

یک لحظه کلاسیک از معاملات جانبی، هدف قیمت بیت کوین را بالاتر می برد، اما نگرانی ها در مورد اتفاق بعدی باقی می ماند.

بیت کوین (بیت کوین) نوسانات مورد انتظار را در 27 سپتامبر ارائه کرد، زیرا افزایش فشار منجر به افزایش بیش از 20,000 دلار شد.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بالاترین قیمت 9 روزه BTC به معامله گران خوش آمد می گوید

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از BTC/USD که پس از تثبیت شدن در 26 سپتامبر بیش از 7 درصد افزایش یافت.

قبل از شروع تثبیت این ارز در حدود 20200 دلار، بالاترین قیمت محلی 20344 دلار در Bitstamp ظاهر شد.

این حرکت به طور طبیعی در محافل تجاری بی توجه نبود، اما نظرات در مورد نتیجه متفاوت بود، در میان هشدارها مبنی بر اینکه کل قسمت ممکن است به دام انداختن معامله گران بیش از حد خوشبین که موقعیت های خرید دیرهنگام را دارند، منجر شود.

«نه [rejection] هنوز، اما به زودی فعلاً انتظار بالاتری دارید.» حساب محبوب توییتر Il Capo of کریپتو خلاصه شده استبه تئوری پایبند ماندند که پایین‌ترین سطح پایین‌تر از سطح زیر 19000 دلار را در هفته گذشته می‌خواست.

در همین حال، شرکت تحقیقاتی Santiment اشاره کرد که با عبور بیت کوین از مرز 20000 دلار برای اولین بار در بیش از یک هفته، سود انبوه شروع شد.

“بسیاری از معامله گران ظاهرا منتظر آستانه 20 هزار دلاری برای شروع فروش کیف های خود بودند.” آشکار کرد در کنار نموداری از معاملات انجام شده در سود یا زیان به صاحب آنها.

با عبور بیت کوین از این سطح روانی، سود انبوه در پی داشت. اکنون متوجه می شویم که آیا کسانی که مشتاق فروش هستند از تصمیم خود پشیمان خواهند شد یا خیر.

تراکنش های بیت کوین در نمودار مشروح سود/زیان. منبع: Santiment/ توییتر

آیا خریدار ها می تواند “Septembear” را شکست دهد؟

در همین حال، در نشانه ای از اینکه چگونه حتی حرکت های متوسط ​​قیمت می تواند بر احساسات بازار تأثیر بگذارد، بازگشت به 20000 دلار باعث شد BTC/USD به پایان برسد تا سپتامبر بالاتر از ابتدا باشد.

مربوط: “حباب بازار اوراق قرضه ترکیده است” – 5 نکته ای که در این هفته باید در بیت کوین بدانید

همانطور که توسط منابع تجزیه و تحلیل زنجیره ای Material Indicators اشاره شد، همه اکنون بر توانایی خریداران برای دفاع از قیمت BTC تا پایان ماهانه استوار است.

«BTC اکنون در موقعیتی برای تثبیت شدن ماهانه سبز قرار دارد…اگر بتواند تا جمعه ادامه داشته باشد. کسب سود در طول مسیر.» تایید شده در یک توییت

در حالی که اندک بود، سود بیت کوین در ماه سپتامبر در مجموع 0.7٪ در زمان نگارش مقاله بود، با BTC/USD 20200 دلار. اگر ماه به “سبز” ختم شود، این اولین ماه سپتامبر بدون ضرر از سال 2016 خواهد بود. کوینگلاس نشان می دهد.

فقط یک روز قبل، بیت کوین به دنبال زیان ماهانه 6٪ یا بیشتر بود.

نمودار بازده ماهانه BTC/USD (عکس از صفحه). منبع: Coinglass

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس