با نزدیک شدن به تاریخ تصویب پیش بینی شده توسط مدیران دارایی اصلی برای برنامه های بیت کوین ETF به سال 2024، پیش بینی ها در حال افزایش است. پیش بینی هاجیمز سیفارت، کارشناس صندوق قابل معامله در بورس بلومبرگ (ETF) پنجره تایید احتمالی را از 5 ژانویه تا 10 ژانویه مشخص کرده است.

اهمیت این بازه زمانی هیجان را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است، زیرا تأیید می‌تواند نقطه عطفی برای صنعت باشد. با این حال، کارشناسان تاکید می کنند که عدم تایید در این پنجره می تواند پیامدهای مهمی برای SEC و متقاضیان بالقوه ETF داشته باشد.

تایید ETF بیت کوین در 8 ژانویه مورد انتظار است

با توجه به جیمز سیفارت، هر گونه سفارش تایید احتمالی برای ETF بیت کوین (BTC) احتمالا در دوشنبه، 8 ژانویه، سه شنبه، 9 ژانویه، یا چهارشنبه، 10 ژانویه رخ خواهد داد. سیفارت و متخصص اریک بالچوناس احتمال 10 درصد یا کمتر را تخمین می زنند که تأیید خارج از این پنجره باشد.

علاوه بر این، سیفارت معتقد است که عدم تایید ETF در طول پنجره پیش بینی شده می تواند نشان دهنده تغییر قابل توجهی در موضع SEC در مورد محصولات مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال

این نشان می‌دهد که گری جنسلر، رئیس SEC و تنظیم‌کننده رویکردی تهاجمی در پیش گرفته‌اند یا معتقدند بازار برای یک ETF بیت‌کوین آماده نیست. در سناریوی اخیر، این امکان وجود دارد که متقاضیان ETF مانند ARK Invest و 21Shares داوطلبانه کنار کشیده باشند.n برنامه های خود را با اطمینان از بررسی آینده.

کیتلین لانگ، بنیانگذار و مدیر عامل بانک کاستودیا، معتقد است اگر پنجره تایید پیش‌بینی‌شده درست باشد، نبرد بازاریابی شدیدی بین صادرکنندگان ETF بیت‌کوین وجود خواهد داشت.

نکات برجسته طولانی که توجه به این موارد خواهد بود صادرکنندگان همانطور که آنها برای جلب توجه سرمایه گذاران رقابت می کنند و در چشم انداز پس از تصویب حرکت می کنند. انتظار می‌رود این پیشرفت باعث ایجاد هیجان در میان سرمایه‌گذاران جریان اصلی شود و بسیاری نسبت به تجدید حیات بیت‌کوین پس از دوره‌های شک و تردید قبلی ابراز کنجکاوی می‌کنند.

زمان تایید احتمالی با رویداد نصف شدن ماه آوریل و انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مطابقت دارد و فتنه بیشتری به پویایی بازار اضافه می کند.

بیت کوین در میان احتمال بالای تایید سالانه به بالاترین میزان خود می رسد

با توجه به منابع داخلی، SEC جلسات گسترده ای با صادرکنندگان ETF بیت کوین برگزار کرده است. این بحث ها حاکی از احتمال بالای تایید با سطح اطمینان 99% گزارش شده است.

گفته می شود که SEC به طور دقیق همه برنامه ها را بررسی می کند و اطمینان حاصل می کند که همه جزئیات به طور کامل بررسی شده و تمام الزامات لازم برآورده شده است. در همین حال، Grayscale، یک شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال برجسته، به طور جدی در حال پیگیری این امکان است که اولین کسی باشد که یک ETF مبتنی بر تبدیل را مشروط به تصمیم دادگاه ارائه دهد.

علاوه بر این، بیت کوین اخیراً به یک دست یافته است جدید سالانه، جایگاه خود را به عنوان ارز دیجیتال پیشرو در بازار مستحکم می کند. همانطور که در نمودار 1 روزه زیر مشهود است، ارز دیجیتال به طور مداوم در حال افزایش است، پایین ترین سطح را تشکیل می دهد و روند صعودی را نشان می دهد.

روند صعودی بیت کوین در نمودار روزانه. منبع: BTCUSDT در TradingView.com

در حال حاضر، بیت کوین از مرز 38800 دلار عبور کرده است و بیش از 400 دلار از نقطه عطف قبلی خود فراتر رفته است. هدف بعدی در چشم انداز سطح 40000 دلار است که از آوریل 2022 تاکنون به آن نرسیده است.

طی 24 ساعت گذشته، شتاب صعودی همچنان قوی بوده و بیت کوین سود خود را 2.9 درصد افزایش داده است و طی 7 روز گذشته، 1.7 درصد افزایش داشته است.

با نزدیک شدن به تاریخ تایید ETF، باید دید که قیمت بیت کوین چگونه پاسخ خواهد داد. علاوه بر این، فعالان بازار مشتاقانه مشاهده می کنند که چگونه ارز دیجیتال در طول پایانی سال عملکرد خواهد داشت.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر