• تمامی 20 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، طی 24 ساعت گذشته افزایش قیمت داشته اند.
  • MATIC، ATOM و AVAX همگی در روز گذشته افزایش قیمت داشته اند.
  • پرچم‌های نزولی در نمودارهای MATIC، AVAX و ATOM وجود دارند.

روز مثبتی برای بازارهای کریپتو طبق گفته CoinMarketCap، 20 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، طی 24 ساعت گذشته تغییرات قیمتی مثبتی را تجربه کرده اند. به طور خاص، Polygon (MATIC)، Avalanche (AVAX) و Cosmos (ATOM) شاهد افزایش قیمت‌های خود در روز گذشته بوده‌اند.

در زمان نگارش، قیمت MATIC نسبت به روز گذشته 10.20 درصد افزایش داشته است. حرکت مثبت قیمت روزانه MATIC عملکرد هفتگی آن را به مثبت تبدیل کرده است زیرا قیمت آن در هفت روز گذشته نیز 6.12 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، MATIC با قیمت 0.886 دلار معامله می شود. MATIC همچنین افزایش 83.43 درصدی در حجم معاملات روزانه خود را تجربه کرد تا این رقم به 1,494,052,073 دلار برسد.

نمودار روزانه برای MATIC (منبع: CoinMarketCap)

نمودار روزانه MATIC/USDT نشان دهنده چند پرچم نزولی است. اولین پرچم نزولی، خط شاخص قدرت نسبی (RSI) است که در زیر خط RSI SMA قرار دارد. علاوه بر این، خط RSI نیز پس از یک تلاش ناموفق برای شکستن بالاتر از خط RSI SMA، به سمت قلمرو فروش بیش از حد شیب دارد.

یکی دیگر از پرچم‌های نزولی، خط MACD است که خط سیگنال MACD را لمس می‌کند – در این فرآیند، حاشیه آن بالای خط سیگنال MACD قطع می‌شود.

آخرین چیزی که سرمایه گذاران باید به آن توجه کنند، قیمت MATIC نسبت به خط 9 میانگین متحرک ساده (SMA) است. قیمت MATIC کمی بالاتر از خط 9 SMA است، اما نه به اندازه زمانی که به اوج خود در کانال قیمت صعودی رسید.

بهمن (AVAX) طی 24 ساعت گذشته 9.58 درصد صعود داشته است. با این حال، عملکرد هفتگی آن همچنان در قرمز است زیرا قیمت آن در هفت روز گذشته 1.14 درصد کاهش یافته است. AVAX در زمان نگارش این مقاله با قیمت 23.01 دلار معامله می شود. حجم معاملات روزانه آواکس نیز با افزایش 109.52 درصدی، به 846,086,138 دلار رسیده است.

نمودار روزانه برای AVAX/USDT (منبع: CoinMarketCap)

را قیمت آواکس پس از عبور از زیر دو خط طی پنج روز گذشته، از خطوط روزانه 9 و 20 EMA بالاتر رفته است. با این حال، تحلیل بر اساس اندیکاتور نشان می دهد که AVAX نمی تواند موقعیت خود را برای مدت طولانی بالاتر از دو EMA حفظ کند.

اولین شاخصی که نشان می دهد ممکن است قیمت AVAX کاهش یابد، خط MACD است که خط سیگنال MACD را لمس می کند و تقریباً از زیر آن عبور می کند. علاوه بر این، شیب هیستوگرام MACD منفی است – در چند روز گذشته کاهش یافته است.

خط 9 EMA همچنان بالای خط 20 EMA قرار دارد که نشان می دهد AVAX در یک چرخه صعودی قرار دارد، اما حاشیه بین خطوط 9 و 20 EMA از زمانی که قیمت AVAX به اوج خود در دوره صعودی کوتاه مدت رسیده است رو به کاهش بوده است. .

اگر MATIC برای امروز در سبز بسته شود، آنگاه تز نزولی باطل خواهد شد.

قیمت ATOM پس از افزایش 9 درصدی 24 ساعته، 10.25 دلار است. این نیز عملکرد هفتگی آن را مثبت کرده است و قیمت ATOM در هفته 2.98 درصد افزایش یافته است. با این حال، حجم معاملات روزانه ATOM نسبت به روز قبل 2.75 درصد کاهش یافت. حجم معاملات روزانه ATOM در حال حاضر 467,503,012 دلار است.

نمودار روزانه ATOM/USDT (منبع: CoinMarketCap)

قیمت ATOM فعالیت در نمودار روزانه نسبتا ثابت بوده و هیچ حرکت قابل توجهی در چند هفته گذشته نداشته است. خط MACD هنوز در بالای خط سیگنال MACD قرار دارد، اما با یک حاشیه بسیار باریک.

علاوه بر فعالیت معاملاتی ضعیف و حاشیه باریکی که بین خط MACD و خط سیگنال MACD وجود دارد، خط RSI نتوانست بالاتر از خط RSI SMA بشکند و اکنون به سمت قلمرو فروش بیش از حد – زیر خط RSI SMA – شیب منفی داشته است. این یک پرچم نزولی است که سرمایه گذاران و معامله گران باید مراقب آن باشند.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر