علیرغم اینکه بیت کوین در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، یک تحلیلگر معتقد است که به 14 هزار دلار کاهش خواهد یافت. در اوایل این هفته، BTC قبل از اینکه به گاوها چیزی برای تشویق کردن بدهد، لحظات سختی را تجربه کرد. با وجود معامله سکه بالاتر از مقاومت 20 هزار دلاری، معامله گر محبوب Il Capo of کریپتو معتقد است که این مقام را برای مدت طولانی حفظ نخواهد کرد.

احساسات عمومی پیرامون بیت کوین مثبت است و سرمایه گذاران خوشبین هستند که قیمت همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. با این حال، ابهامات زیادی در مورد میزان افزایش قیمت وجود دارد.

مطالب مرتبط: بازگشت گاوهای بیت کوین با باندهای بولینگر | تجزیه و تحلیل BTCUSD 5 اکتبر 2022

تحلیلگر پیش بینی می کند که بیت کوین به زودی به 14 هزار کاهش می یابد.

Il Capo of کریپتو، یک معامله‌گر محبوب کریپتو swing با بیش از 500 هزار دنبال کننده، برخی از احساسات نزولی را در مورد سکه به اشتراک گذاشت. در او توییت در 5 اکتبر، او اشاره کرد که بیت کوین بین 20400 تا 20100 دلار به بالاترین سطح محلی خواهد رسید. پس از آن، علائم نزولی را نشان می دهد و به پایین ترین حد جدید منحرف می شود.

20500-21000 لمس نشده و توزیع ltf وجود ندارد. به زودی انتظار آخرین مرحله را داریم. سپس ltf علائم نزولی را نشان می دهد و به پایین ترین حد جدید (14k-16k) معکوس می شود. – Il Capo of کریپتو.

تا زمان نوشتن، بیت کوین هنوز از مرز 21.4 هزار دلار عبور نکرده است و در حال حاضر با قیمت 20035 دلار معامله می شود. همچنین از دیروز 1.48 درصد کاهش ارزش را به ثبت رسانده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال 383 میلیارد دلار است.

سایر کارشناسان غیر از این فکر می کنند

در 4 تا 5 اکتبر، بیت کوین (BTC) پس از افزایش 5 درصدی در روز، با عبور از سد 20000 دلاری، قدرت خود را نشان داد. برخی از سرمایه گذاران حدس و گمان پس از انحلال 75 میلیون دلار دارایی های اهرمی کوتاه (خرس) بازار به 28000 دلار افزایش یافت. مطابق با سبیل، کانال نزولی به اعمال فشار خود ادامه می دهد. با این حال، ممکن است قدرت کافی برای به چالش کشیدن خط روند کانال بالای 21500 دلار وجود داشته باشد.

حرکت قیمت در 4 اکتبر همزمان با شرایط بهتر برای بازارهای جهانی سهام بود. شاخص S&P 500 3.1% رشد کرد و Nasdaq Composite 3.3% در همان بازه زمانی رشد کرد.

به طرز شگفت انگیزی، روحیه در میان فرصت های شغلی در ایالات متحده افزایش یافت 1.1 میلیون کاهش یافته است در ماه آگوست. این افت بزرگترین کاهش از آوریل 2020 بود. این نشان می دهد که انقباض تهاجمی پول توسط فدرال رزرو ایالات متحده می تواند زودتر از حد انتظار پایان یابد. بیت کوین ممکن است به دلیل خوش بینی های گسترده، سد 20000 دلاری را شکسته باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که سرمایه گذاران نهادی از قیمت فعلی راضی هستند.

قیمت بیت کوین در حال حاضر بالای 20000 دلار معامله می شود. | نمودار قیمت BTCUSD از TradingView.com

بعدی برای بیت کوین

به نظر می رسد بیت کوین در حال گذراندن مرحله ای است که در آن در حال تثبیت است. این احتمال وجود دارد که با تلاش خرس‌ها برای به دست گرفتن کنترل، قیمت به 19000 دلار بازگردد. اگر این اتفاق بیفتد، همانطور که Il Capo از کریپتو پیشنهاد کرده است، ممکن است شاهد آزمایش مجدد سطح 14000 دلار باشیم. برعکس، اگر گاوها موفق شوند قیمت را بالاتر ببرند، ممکن است شاهد حرکت دیگری به سمت سطح 25000 دلار باشیم.

مطالب مرتبط: توکن GMX، آربیتروم مورد علاقه در بایننس فهرست می‌شود، بعد چه؟

اخبار اخیر مانند دلار افت شاخص DXY و وضعیت کردیت سوئیس ممکن است به حفظ روند صعودی بازار کمک کند. ما فقط می توانیم ببینیم که ارز دیجیتال پیشگام در روزهای آینده به کجا می رود.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر