به آموزش تغییر ایمیل اکانت تریدینگ ویو خوش آمدید ، به علت تقاضای زیاد کاربران تصمیم گرفتیم که آموزش ارائه بدیم .

کاربرانی از ما یعنی تریگر ویو ، اکانت تهیه کرده اند و در زمان ساخت اکانت ، این مراحل برای شما انجام می شود و فقط کافیست مرحله 8 را انجام دهید ، در صورتی که در زمان مقرر نتوانستید ایمیل خود را جایگزین کنید ، ابتدا از طریق پنل کاربریتون به پشتیبانی اطلاع بدید و بعد از تایید توسط پشتیبان ، مراحل زیر را انجام دهید و کد ارسالی تریدینگ ویو (مرحله 6) را از طریق پیامک ، به شماره ای که در زمان ثبت سفارش ثبت کرده اید ، ارسال خواهیم کرد شد.

برای تغییر ایمیل اکانت تریدینگ ویو ، ابتدا وارد سایت تریدینگ ویو بشید ، سپس از طریق گزینه ورود به اکانت ، مشخصات ورود به اکانت خودتون رو وارد کنید.

سپس مطابق تصویر زیر

1- بر روی ایکون پروفایل خودتون کلیک کنید.

2- بر روی Profile Settings کلیک کنید.

3- تب تنظیمات را انتخاب کنید.(به صورت پیشفرض با تصویر زیر روبه رو می شوید ، در صورتی که تصویر زیر را نداشتید ، اولین تب بعد از انتخاب settings ، گزینه ی profile را انتخاب کنید)

4- بر روی گزینه ی change email کلیک کنید

5- بعد انجام مراحل بالا ، بر روی گزینه ی Send code کلیک کنید تا کد از طرف تریدینگ ویو برای شما ارسال شود.

6- ایمیل خود را بررسی کنید و کد دریافتی را در کادر مخصوص درج کنید و بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

7- بعد از مرحله 6 ، وارد صفحه ی جدیدی خواهید شد که در کادر اول آن ، ایمیل جدیدی که میخواهید آن را جایگزین کنید رو وارد کنید و در کادر بعدی ، پسورد اکانت خود را درج کنید و سپس تایید کنید.

8- یک ایمیل از طرف تریدینگ ویو به آدرس ایمیل جدیدی که درج کردید ارسال خواهد شد، به ایمیل جدید خود مراجعه و جابجایی ایمیل رو تایید کنید.

تمام.

جهت خرید اکانت تریدینگ ویو می توانید از طریق صفحه اصلی اقدام کنید