تقریباً همه چیز را می‌توان ظرف 5 تا 10 سال توکنیزه کرد – یکی از بنیانگذاران Matrixport

کارایی هزینه، وضعیت نقدینگی، دسترسی 24 ساعته به بازار و حذف واسطه‌ها از مزایای اصلی زیرساخت بلاک چین نسبت به سیستم‌های قدیمی فعلی بودند.

طبق گفته سینتیا وو، یکی از بنیانگذاران پلتفرم خدمات دارایی دیجیتال Matrixport، طی پنج تا ده سال، تقریباً هر کلاس دارایی «دنیای واقعی» می‌تواند به شکل یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) توکن شود.

وو در صحبت با کوین تلگراف گفت که بهترین حالت برای NFT ها، نمایش گسترده دارایی های دنیای واقعی برای ذخیره و معامله در زنجیره است:

“در نهایت همه طبقات اصلی دارایی های مالی در این زیرساخت مالی جدید نشان داده می شوند [and] NFT ها می توانند ابزار ما برای نشان دادن دارایی های خارج از زنجیره مانند اسناد املاک، سهام یا اوراق قرضه باشند.

وو افزود، حرکت روی زنجیره این دارایی‌های دنیای واقعی را «نقد بیشتر و قابل معامله‌تر» می‌کند که کشف قیمت و فعالیت معاملاتی را وضعیت می‌بخشد.

اما وو گفت که اگرچه بسیار خوب است که ما بیش از دو تریلیون دارایی بومی دیجیتال را به صورت زنجیره ای از بیت کوین ایجاد کرده ایم. (BTC) اتریوم (ETH) و توکن‌های دیگر، تنها جایگاهی که فعالیت تراکنش‌های NFT را ایجاد کرده است، از مجموعه‌های دیجیتالی است – که واقعاً به پذیرش سازمانی کمک نکرده است:

ما واقعاً شاهد ارائه دارایی های خارج از زنجیره در زنجیره نبوده ایم […] ما اکنون واقعاً فقط در 3-5٪ اول آن هستیم.”

اما با این وجود، وو مطمئن است که جزر و مد تغییر خواهد کرد.

در اوایل این ماه، گزارشی از گروه مشاوره بوستون (BCG) تخمین زد مجموع دارایی های غیر نقدی توکن شده تا سال 2030 به 16.1 تریلیون دلار خواهد رسید.

BCG پیش بینی کرد که بخش عمده ای از این توکن سازی از سهام عرضه اولیه اولیه عمومی (IPO)، املاک و مستغلات، بدهی های خصوصی و درآمد حاصل از کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​حاصل می شود.

با این حال، در حالی که توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی علاقه موسسات مالی را برانگیخته است، وو گفت که برخی از آنها کمی تمایلی به تغییر سیستم‌های قدیمی که در طول سال‌ها به آنها خدمت کرده‌اند، ندارند.

مربوط: نشانه گذاری دارایی: راهنمای مبتدی برای تبدیل دارایی های واقعی به دارایی های دیجیتال

وو اشاره کرد که سیستم مالی سنتی تجارت دارایی‌های غیرقابل تعویض را در نظر نمی‌گیرد، زیرا نمی‌توان آن‌ها را مانند دارایی‌های قابل تعویض یا تقسیم‌پذیر به راحتی مبادله کرد، اما توکن‌سازی در بلاک چین راه‌حلی برای آن فراهم می‌کند.

او همچنین استدلال کرد که زیرساخت‌های بلاک چین گزینه برتر نسبت به سیستم‌های قدیمی است و کارایی هزینه، نقدینگی وضعیت یافته، دسترسی 24 ساعته به بازار و حذف واسطه‌ها را به عنوان عوامل اصلی که منجر به یک سیستم مالی ساده‌تر می‌شود، ذکر کرد.

سینتیا وو، یکی از بنیانگذاران Matrixport.

Matrixport در فوریه 2019 تأسیس شد و در حال حاضر بین 3 تا 4 میلیارد دلار دارایی دیجیتال را از ترکیب گسترده ای از مشتریان خرده فروشی و سازمانی مدیریت می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس