ETH، پس از ادغام، معامله گران و سرمایه گذاران را وارد ماجراجویی هیجان انگیز کرده است. ارزش اتریوم از زمان ادغام بسیار پرحاشیه به میزان خیره کننده 26.36 درصد کاهش یافته است.

بازیابی توکن از ژوئن تا آگوست با این کاهش و فاجعه بازار در 13 سپتامبر به طور کامل پاک شد.

ترس از کاهش بیشتر توکن محسوس است زیرا قیمت در تلاش برای عبور از سطح 61.80 Fib، که در حال حاضر در 1329 دلار است، پس از اعلام افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده، محسوس است. این ممکن است نشان دهنده ادامه کاهش قیمت ها باشد.

ETH روشن است یک سیر نزولی

از 13 تا 19 سپتامبر افت شدیدی در قیمت ETH وجود داشت که تقریباً مشابه با افت ماه های مه و ژوئن بود اما از نظر بزرگی بسیار کمتر بود.

هر چند نتیجه یکسان است. کاهش چشمگیر اعتماد سرمایه گذاران هم به توکن و هم به اکوسیستم به عنوان یک کل.

ETH TVL پس از تغییر به اثبات سهام پیشرفت چندانی نکرده است. از 34.63 میلیارد دلار به 30.38 میلیارد دلار بین 13 تا 19 سپتامبر کاهش یافته است، دوره زمانی مشابه سال گذشته، که کاهش گسترده 12.27 درصدی است.

تا لحظه نگارش این مقاله، قیمت سکه در نوسانات بالا و پایین تر است 1300 دلار حوزه. این را می توان به عنوان یک درگیری مداوم بین گاو نر و خرس درک کرد.

علاوه بر این، ETH اوایل امروز، 26 سپتامبر، با یک فیتیله رد مواجه شد. با این حال، این روند نزولی ممکن است کوتاه مدت باشد.

احتمال حرکت مثبت قیمت

اتریوم از امروز شاخص هایی از حرکت مثبت احتمالی در سطوح خرد و کلان را نشان داده است. این می تواند به عنوان نوری از خوش بینی برای معامله گران و سرمایه گذاران ETH باشد.

شاخص قدرت نسبی استوک از ناحیه فروش بیش از حد افزایش یافته است. این نشان می دهد که گاوها در حال جمع آوری حرکت هستند که می تواند ETH را از مقاومت قیمتی 1300 دلاری عبور دهد.

ETH در حال حاضر این کار را در مقیاس خرد و کلان تا زمان نگارش این مقاله انجام داده است.

در نمودار 1 ساعته، گاوهای اتریوم در حال حاضر در تلاش هستند تا موقعیت خود را بالاتر از مقاومت نشان داده شده تثبیت کنند تا آن را به حمایت تبدیل کنند. اندیکاتور مومنتوم او به سمت بالا حرکت می کند.

با این حال، این احتمالاً صرفاً یک هزینه کوچک پمپ است. از آنجایی که قیمت بین پایان 25 سپتامبر و آغاز 26 سپتامبر 4.04 درصد کاهش یافت، معامله گران ممکن است این کاهش را خریداری کنند.

این کاهش قیمت ممکن است به معامله گران روزانه فرصت سرمایه گذاری بدهد.

ETH total market cap at $162 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from کریپتوMode, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر