تهیه بلیط یک مورد استفاده بزرگ برای NFT ها خواهد بود – گری وی

گری واینرچاک، کارآفرین محبوب و خالق VeeFriends، نظرات خود را در مورد بلیط های NFT، VeeCon 2024، ارزهای دیجیتال و پذیرش بلاک چین در VeeCon 2023 به اشتراک گذاشت.

کارآفرین معروف گری واینرچاک – همچنین به نام گری وی – است یک حامی و کلکسیونر قدیمی توکن های غیرقابل تعویض (NFTs).

در می 2021، واینرچاک اعلام کرد راه اندازی مجموعه VeeFriends NFT او، که شامل 10255 توکن منحصر به فرد برای دسترسی دارندگان به رویدادهای انحصاری بود.

مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی مجموعه VeeFriends، واینرچاک پتانسیل پشت بلیط‌های NFT را در طول VeeCon 2022 نشان داد – کنفرانسی متمرکز بر وب 3 که حول NFTها، فرهنگ پاپ، کارآفرینی و بازاریابی ساخته شده است. شرکت کنندگان در VeeCon 2022 برای دسترسی به این رویداد باید حداقل یک VeeFriend Series 1 NFT برگزار کنند.

بر اساس موفقیت این مدل، Vaynerchuck با بلیط های مبتنی بر NFT برای VeeCon 2023 که از 18 تا 20 می در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد، حرکت کرد. برگزارکنندگان رویداد به کوین تلگراف گفتند که VeeCon 2023 تقریباً 5000 شرکت کننده را جذب کرد که بسیاری از آنها دارندگان VeeFriend NFT بودند.

“من فکر می کنم بلیط فروشی یک مورد مهم برای NFT ها خواهد بود. من می خواهم در خط مقدم این امر باشم.

واینرچاک در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف در VeeCon 2023 در مورد پتانسیل پشت بلیط های NFT، افکار خود در مورد ارز دیجیتال و انتظارات از VeeCon 2024 توضیح داد.

مصاحبه Cointelegraph با گری وی در VeeCon 2023. اعتبار عکس: Deanna Wursta

Cointelegraph: چرا VeeCon برای جامعه Web3 مهم است؟

گری واینرچاک: VeeCon کنفرانس فوق العاده مهمی است زیرا مکانی است که در آن افراد می توانند به روشی انسانی و نه دیجیتالی گرد هم آیند. من فکر می کنم که انسان ها به این ارتباط نیاز دارند و کنفرانس ها راه بسیار خوبی برای گسترش ایده ها و روابط مردم هستند.

CT: چرا اجرای بلیط های NFT را برای VeeCon 2023 انتخاب کردید؟

GV: تهیه بلیط یک مورد استفاده بزرگ برای NFT ها خواهد بود. من فکر می کنم که طبیعتاً بلیط ها کلکسیونی هستند. به عنوان مثال، اگر بخواهید اکنون به eBay بروید و به تعداد خرید بلیط نگاه کنید، ممکن است تعجب کنید. مردم خاطرات و نگه داشتن چیزهای خاص را دوست دارند، به همین دلیل است که من فکر می کنم بلیط فروشی یک امر اصلی خواهد بود [use] موردی برای NFT ها من می خواهم در خط مقدم این امر باشم.

CT: برای VeeCon 2024 چه انتظاری داریم؟

GV: ما به گسترش این کنفرانس تجاری فرهنگ پاپ با محوریت نوآوری، بازاریابی و انگیزه ادامه خواهیم داد. ما از آنچه در سال‌های گذشته انجام داده‌ایم یاد می‌گیریم و امیدواریم خوش‌بینی مثبت و عملی را به ارمغان بیاوریم. همچنین، من فکر نمی‌کنم که VeeCon 2024 دوباره در ایندیاناپولیس برگزار شود، زیرا ایده انتقال کنفرانس به شهرهای جدید را دوست دارم.

گری وی روی صحنه در VeeCon 2023. منبع: VeeCon

سی تی: از چه زمانی به فضای ارز دیجیتال و بلاک چین علاقه مند شدید؟

GV: از سال 2016 شروع به علاقه مند شدن کردم، زیرا چیزهای جالبی دیدم پروژه های NFT مانند CryptoKitties، که من را مجذوب خود کرد. در ژانویه 2020، من شروع به هیجان‌زده شدن در مورد NFT کردم.

سی تی: نظر شما در مورد ارز دیجیتال چیست؟ آیا شما دارای ارز دیجیتال هستید؟

GV: من در واقع صاحب ارزهای دیجیتال بسیار کمی هستم، زیرا تقریباً هر چیزی که دارم NFT است. من بیشتر یک کلکسیونر هستم تا سرمایه دار. من در مورد مسائل مالی هیجان زده نیستم، بنابراین به طور کلی صاحب ارزهای زیادی نیستم. من بیشتر یک کلکسیونر کارت بیسبال و یک کلکسیونر آثار هنری هستم، چیزی که ارز دیجیتال برای من نشان می دهد.

CT: چه چیزی شما را بیشتر در مورد بلاک چین به عنوان یک فناوری هیجان زده می کند؟

GV: این ایده که فناوری کاملاً غیرمتمرکز است. فکر نمی‌کنم بسیاری از مردم مفهوم مالکیت داده‌های دیگران را درک کنند، بنابراین فکر می‌کنم بلاک چین در آینده یک معامله بزرگ خواهد بود.

سی تی: نظر شما در مورد بازار فعلی NFT چیست؟

GV: بازار NFT ریزش کرده است زیرا طمع بیش از حد وجود داشته است. مردم به تجارت روزانه، تفکر کوتاه مدت پرداخته اند و هیچ تمایل واقعی نسبت به مجموعه های NFT واقعی وجود نداشته است.

زمان می برد تا مردم به چیزی اهمیت دهند. کنفرانس‌هایی مانند VeeCon به من این امکان را می‌دهند که مردم به شخصیت‌های VeeFriend و این مجموعه اهمیت دهند، به همین دلیل است که این رویداد واقعاً اهمیت دارد.

سی تی: نظر شما در مورد متاورژن چیست؟

GV: در دراز مدت، متاورژن من را هیجان زده می کند. اما ما هنوز آنجا نیستیم.

CT: آیا از کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره NFT های خود استفاده می کنید؟

GV: من از کیف پول های سخت افزاری استفاده می کنم زیرا مجموعه NFT بسیار قابل توجهی دارم و می خواهم حداکثر امنیت را تضمین کنم. من همچنین بیشتر یک مرد نگهبان هستم و معتقدم که هیچ کس نباید به عبارت اولیه من دسترسی داشته باشد.

سی تی: نظر نهایی دارید؟

GV: مردم عاشق صحبت در مورد صبر و اشتیاق در مورد چیزها و بودن در چیزی برای مدت طولانی هستند. سپس یک ماه بعد از خواب بیدار می شوند و شروع به گریه می کنند.

برند VeeFriends یک ماراتن 20 ساله است. اگر مردم این را نمی فهمند، اشکالی ندارد. اما این سؤال پیش می‌آید که آیا شما واقعاً در این کار هستید یا برای پول یا نفوذ کوتاه مدت در آن هستید؟ آیا این یک مد برای شماست یا زندگی واقعی است؟ برای من، برند و چشم انداز VeeFriends بسیار واقعی و طولانی مدت است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس