توکن فورک اتریوم ETHPoW پس از هک قرارداد هوشمند 150 درصد صعود کرد – یک صعود تقلبی ETHW؟

نرخ هش ETHPoW و ارزش کل قفل شده در آخرین دوره صعودی ETHW به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

ETHW علیرغم شبکه بلاک چین خود، ETHPoW، افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کرده است. دچار هک قرارداد هوشمند در هفته اول راه اندازی آن

خطرات تله خریدار ها بازار ETHW را احاطه کرده است

ETHW هشت روز پس از حمله بیش از 150 درصد رشد کرد و در 27 سپتامبر حدود 10.30 دلار معامله شد.

اساساً، این نشان می دهد که معامله گران این هک را نادیده گرفته و به پایداری طولانی مدت ETHPoW به عنوان یک پروژه بلاک چین اعتماد کرده اند.

اما از منظر فنی، افزایش قیمت ETHW با حجم معاملات ضعیف‌تر همراه بوده است. به عبارت دیگر، همانطور که داده‌های مبادله Bitfinex در نمودار زیر نشان می‌دهد، معامله‌گران کمتری در هشت روز گذشته درگیر افزایش قیمت توکن ETHPoW بوده‌اند.

نمودار قیمت روزانه ETHW/USD. منبع: TradingView

واگرایی فزاینده بین افزایش قیمت ETHW و کاهش حجم معاملات نشان می دهد که علاقه معامله گران به توکن ETHPoW رو به کاهش بوده است. به عبارت دیگر، قیمت ETHW در روزهای آینده با خطر اصلاح شدید روبرو می شود.

مربوط: Dogecoin دومین ارز ارز دیجیتال PoW بزرگ است

این تنظیم “واگرایی نزولی” توسط یک خط روند نزولی پشتیبانی می شود که از 2 سپتامبر به عنوان مقاومت برای ETHW عمل کرده است.

در نمودار چهار ساعته زیر، معامله گران احتمال کاهش موقعیت های ETHW خود را در نزدیکی مقاومت مذکور نشان داده اند. علاوه بر این، حتی آخرین حرکت عقب نشینی این توکن در 27 سپتامبر نیز نزدیک به همان خط روند منشاء گرفته است و احتمال اصلاح قیمت طولانی مدت را افزایش می دهد.

نمودار قیمت چهار ساعته ETHW/USD. منبع: TradingView

در نتیجه، تعصب فنی کوتاه مدت ETHW به سمت فروشندگان منحرف می شود. بنابراین، اگر تصحیح آن تمدید شود، توکن PoW در محدوده قیمتی 8 تا 9 دلار قرار می‌گیرد که همزمان با حمایت خط روند صعودی یا افت 25 درصدی از سطح قیمت فعلی است.

نرخ هش ETHPoW برگشت می شود

در یک نکته روشن تر، نرخ هش شبکه ETHPoW پس از هک قرارداد هوشمند به طور قابل توجهی وضعیت یافته است و از 29.44 TH/s در 19 سپتامبر به 48.48 TH/s در 27 سپتامبر افزایش یافته است. اگرچه، نرخ هش فعلی هنوز حدود 40 کاهش یافته است. درصد از بالاترین رکورد آن یعنی 79.42 TH/s.

عملکرد نرخ هش ETHPoW از زمان راه اندازی. منبع: 2miners.com

با این حال، افزایش نرخ هش به این معنی است که ماینرهای بیشتری پس از آن به شبکه ETHPoW ملحق شده اند از زنجیره اثبات سهام اتریوم (PoS) جدا شد در 15 سپتامبر. در تئوری، باید از محافظت بهتر در برابر پتانسیل اطمینان حاصل شود 51 درصد حملات.

به طور همزمان، ETHPoW شاهد رشد کل شبکه با ارزش قفل شده (TVL) بوده است. تا 27 سپتامبر، ETHPoW دارای 66548 ETHW در چهار صرافی غیرمتمرکز که در بالای زنجیره بلوکی خود کار می‌کردند در مقایسه با نزدیک به 38000 ETHW سه روز قبل یا افزایش 75 درصدی در سه روز گذشته داشت.

ETHPoW TVL از 27 سپتامبر 2022. منبع: Defi Llama

جالب اینجاست که UniWswap، انشعابی از Uniswap مبادله غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین اتریوم، بیش از 50 درصد از TVL زنجیره ETHPoW را شامل می شود.

Dapps عملکردی در بالای زنجیره ETHPoW. منبع: Defi Llama

سایر dApp ها عبارتند از PoWSea، یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT)، و همچنین صرافی های PoWSwap و HipPoWSwap.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس