همانطور که افراد بیشتری با NFT ها و آنچه که هستند آشنا می شوند، هنرمندان بیشتری وارد این عرصه شده اند. مطابق با IntoTheBlock، بیش از 80000 مجموعه NFT وجود دارد و انتظار نمی رود این رشد عظیم به این زودی متوقف شود. NFTها به‌عنوان شکلی از هنر دیجیتال که عمدتاً برای مقاصد سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گرفت شروع شدند، اما این در حال تغییر است. در حال حاضر، NFT های کاربردی فضا را در اختیار می گیرند زیرا امتیازات، حقوق یا پاداش هایی را به دارندگان ارائه می دهند.

که می شود گفت، جرمی رایانکه با نام NFT Demon نیز شناخته می‌شود، از نظر NFT‌های ضرب شده، مجموعه‌های ایجاد شده و مجموعه‌های کاملاً با 10000 قطعه یا بیشتر تبدیل به بزرگترین هنرمند NFT در زنجیره BNB شده است. او شش مجموعه فوق‌العاده موفق از جمله Cartel Punks، Bad Ass Doggos و Gaming Shiba خلق کرده است و اکنون روی آخرین مجموعه خود، Super Gremlin کار می‌کند.

موفقیت جرمی اما دقیقاً یک شبه نبود. جرمی به سرطان مغز مبتلا شد و شانس زنده ماندن آن صفر بود. نبرد او با سرطان به یک معجزه پزشکی ختم شد و نه تنها جان سالم به در برد، بلکه زندگی و اشتیاق او نیز تغییر کرد. قبل از تشخیص، جرمی هرگز به هنر علاقه نداشت و هیچ توانایی هنری نداشت. با این حال، با توجه به علم و به دلیل ماهیت نوروپلاستیسیتی، او توانست علاقه ای به هنر ایجاد کند که منجر به ایجاد هنر دیجیتال منحصر به فرد شد.

جرمی اکنون با نام NFT Demon شناخته می شود و همانطور که از نامش پیداست، ایجاد NFT به آخرین علاقه او تبدیل شده است. پس از تنها یک ماه حضور در فضا، او به بزرگترین هنرمند NFT در زنجیره BNB تبدیل شد. آثار او به میلیون‌ها نفر رسیده است، از جمله رپر معروف امینم که دارای NFT از سه مجموعه خود است.

بسیاری می توانند بگویند که موفقیت جرمی ناشی از سبک هنری منحصر به فرد اوست که در میان هنرمندان بسیاری در داخل و خارج از دنیای NFT طنین انداز شده است. هزاران مجموعه در زنجیره های متعدد وجود دارد، به همین دلیل است که برجسته شدن و متمایز شدن خود در چنین بازار اشباع شده از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. جرمی مطمئن شد که این کار را به روشی جذاب و قابل ربط انجام می دهد و NFT های خود را نه تنها جلب توجه می کند، بلکه با افزودن ابزار مفید به NFT های خود نیز انجام می دهد. دارندگان برخی از مجموعه‌های او این فرصت را دارند که شبکه‌ای کنند و به اهداف خیریه کمک کنند، که ما را به آخرین مجموعه او می‌برد.

NFT Demon اولین مجموعه NFT خود را در بلاک چین اتریوم به نام راه اندازی خواهد کرد سوپر گرملین. این مجموعه بر آگاهی بخشی به سرطان در جامعه Web3 تمرکز دارد و بخشی از فروش را به ماه آگاهی از سرطان مغز اهدا خواهد کرد. همچنین مزایای دیگری برای کسانی که NFT خود را برای مدتی نگه می دارند، وجود خواهد داشت، مانند دسترسی انحصاری به رویدادهای ویژه در متاورس و پیشنهادات ویژه NFT.

جرمی رایان نمونه بارز این است که چگونه غیرمنتظره ترین چیزها می توانند زندگی شما را تغییر دهند و فرصت های غیرقابل تصوری را باز کنند. به او گفته شد که هیچ امکانی برای زنده ماندن ندارد و اکنون او بزرگترین هنرمند NFT جهان در زنجیره BNB است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر