• صرافی Gemini اکنون از Shiba Inu پشتیبانی می کند.
  • سرمایه گذاران امیدوارند که Robinhood صرافی بعدی باشد که پشتیبانی SHIB را نیز ارائه می دهد.
  • به غیر از SHIB، Gemini شروع به پشتیبانی از چند defi، metaverse، زیرساخت و غیره جدید کرده است.

صرافی Gemini اعلام کرده است که آنها پشتیبانی گسترده ای را از Shiba Inu (SHIB) در پلتفرم خود اضافه کرده اند. این اولین باری است که Gemini از زمانی که احساسات و هیجانات قیمتی آن در فضای کریپتو شروع شد، گامی رو به جلو برای حمایت از SHIB برداشته است.

در کنار افزودن پشتیبانی SHIB به پلتفرم اصلی خود، Gemini به تازگی از چندین پروژه جدید DeFi ، Metaverse، زیرساخت ها و توکن های مدیریت داده پشتیبانی می کند. با این حال، این بدان معنی است که کاربران اکنون می توانند از این به بعد در هر زمانی از این خدمات تجربیات گسترده ای داشته باشند.

این شرکت با ارائه شفافیت بیشتر برای اطلاعیه، نوشت:

ما خوشحالیم که پشتیبانی از Shiba Inu (SHIB) و همچنین طیف وسیعی از توکن‌های جدید defi، metaverse، زیرساخت و مدیریت داده را اعلام کنیم.

جالب اینجاست که از آنجایی که ارتش شیبا برای این نقطه عطف به پریدن و شادی ادامه می دهد، سرمایه گذاران قویاً معتقدند که صرافی بعدی که به زودی از شیبا اینو حمایت می کند، Robinhood است . در همین حال، به طور تصادفی، طوماری که توسط حامیان رابینهود ارسال شده است تا SHIB را در پلتفرم خود فهرست کند، تا کنون بیش از 531 هزار امضا جمع آوری کرده است.

به عقب برگردیم، Gemini حتی جزئیاتی را ارائه کرد که در حال حاضر از سپرده‌های Shiba Inu (SHIB)، Audius (AUDIO) ، شبکه Mask (MASK)، سانتریفیوژ پیچیده (WCFG)، Quant (QNT)، Radicle (RAD)، Burn پشتیبانی می‌کند. (ASH)، Superrare (RARE)، Fetch.ai (FET) و Numeraire (NMR). نه تنها این، بلکه کاربران این امکان را نیز دارند که این دارایی ها را در Gemini حفظ کنند.

از سوی دیگر، طبق توییت Watcher.Guru ، مجموع دارندگان فعال SHIB در حال حاضر از بیش از 980000 فراتر رفته است .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع