افراد حرفه ای که در فضای Web3 کار می کنند راه ها و ابزارهای مختلفی را به اشتراک گذاشته اند که می تواند به کاربران در جلوگیری از سرقت NFT کمک کند.

حجم معاملات پورشه NFT نزدیک به 5 میلیون دلار است: خبرنامه Nifty، 25 تا 31 ژانویه


در خبرنامه این هفته، نحوه شکست کوین رز، بنیانگذار Moonbirds را بخوانید توکن های غیرقابل تعویض (NFT) ارزش بیش از 1.1 میلیون دلار دریابید که چرا یک کلکسیونر NFT از بازار NFT OpenSea به دلیل قفل کردن حساب خود به مدت سه ماه شکایت کرده است و چگونه مجموعه پورشه NFT با وجود راه اندازی ناموفق، تقریباً 5 میلیون دلار فروش داشته است. در اخبار دیگر، دریابید که چگونه علائم تجاری NFT می توانند به طور بالقوه سیگنال قابل اعتمادی برای معامله گران NFT باشند. در نهایت، متخصصان در فضای Web3 راه های مختلفی را برای مبارزه با سرقت NFT به اشتراک گذاشتند.

کوین رز خالق Moonbirds پس از یک حرکت اشتباه بیش از 1.1 میلیون دلار در NFT از دست داد.

کوین رز، یکی از بنیانگذاران Moonbirds، بیش از 1.1 میلیون دلار در NFTs پس از قربانی شدن در یک کلاهبرداری فیشینگ از دست داد. به گفته تحلیلگران مختلف، رز امضای مخربی را تایید کرد که به مهاجم اجازه می داد توکن ها را از کیف پول خود منتقل کند. یک تحلیلگر زنجیره‌ای به نام «Quit» در توییتر گفت که امضای مخرب توسط قرارداد Seaport marketplace فعال شده است، که پلتفرمی است که بازار OpenSea NFT را تقویت می‌کند.

پس از هک، رز از دنبال کنندگان خود در توییتر خواست تا زمانی که همه چیز برای جلوگیری از خرید NFT های دزدیده شده علامت گذاری نشده است، از خرید NFT از مجموعه Squiggles خودداری کنند.

ادامه مطلب…

کلکسیونر NFT از OpenSea برای قفل کردن حساب پس از کلاهبرداری شکایت کرد

یک کلکسیونر NFT به دلیل اتهامات مختلف، از جمله قفل کردن حساب خود برای بیش از سه ماه، علیه OpenSea اقدام قانونی کرده است. رابی اکرز، سرمایه‌گذار NFT، در صحبت با Cointelegraph به اشتراک گذاشت که دو مورد از NFT‌های او از طریق یک کلاهبرداری فیشینگ به سرقت رفته‌اند که او به پلتفرم NFT گزارش داد.

با این حال، Acres ادعا کرد که بازار از او خواسته است که قبل از باز کردن قفل حساب پس از سه ماه، که منجر به ضررهای مالی ادعایی می‌شود، به خودش شهادت دروغ بدهد. در پاسخ به این اتهامات، OpenSea ادعا کرد که سرقت در خارج از بازار آن اتفاق افتاده است و قبلاً موارد را غیرفعال کرده و قفل حساب را باز کرده است.

ادامه مطلب…

حجم معاملات پورشه NFT علیرغم مشکلات عرضه و توقف تولید به 5 میلیون دلار نزدیک شد

بر اساس گزارش وب‌سایت ردیابی داده‌ها NFTScan، علی‌رغم آنچه که برخی آن را راه‌اندازی ناموفق می‌دانستند، حجم فروش پورشه NFT در 26 ژانویه به 5 میلیون دلار افزایش یافت. افزایش حجم معاملات غافلگیرکننده بود زیرا این خودروساز پس از راه اندازی، به دنبال شکایات مختلف کاربران، فرآیند ضرب را به طور ناگهانی متوقف کرد.

ادامه مطلب…

در سال جاری مراقب پرونده های علامت تجاری شرکت بزرگ NFT باشید

پرونده های علامت تجاری مرتبط با NFT ممکن است “سیگنال های قابل اعتماد” برای جمع آوری کنندگان و معامله گران باشد. مایکل کوندودیس، وکیل مالکیت معنوی در مصاحبه با کوین تلگراف خاطرنشان کرد که ثبت علامت تجاری بدون هیچ گونه قصد استفاده غیرممکن است.

کوندودیس همچنین به اشتراک گذاشت که در سال 2023، یکی از قابل توجه ترین روندها شرکت های مشروبات الکلی است که برای NFT تشکیل پرونده می دهند. به گفته کندودیس، برندهای معروف الکل مانند Absolut Vodka، Chivas Regal و Malibu Rum برای علائم تجاری مرتبط با NFT ثبت نام کرده اند.

ادامه مطلب…

به گفته متخصصان صنعت، در اینجا نحوه جلوگیری از سرقت NFT آمده است

با پرش افراد بیشتری به NFT ها، فضا به هدفی برای بازیگران بد در Web3 تبدیل می شود. با این حال، متخصصانی که در فضای کریپتو کار می کنند معتقدند برخی از راه ها و ابزارها می توانند به کاربران در جلوگیری از هک کمک کنند.

بررسی دقیق، جداسازی NFT ها در کیف پول های مختلف و استفاده از ابزارهایی برای بررسی و لغو مجوزها از جمله راه هایی است که توسط کارشناسان صنعت که با کوین تلگراف صحبت کردند برجسته شده است.

ادامه مطلب…

COINTELEGRAP’S را بررسی کنید NFT STEEZ پادکست

از خواندن این خلاصه از قابل توجه ترین تحولات هفته در فضای NFT سپاسگزاریم. چهارشنبه آینده برای گزارش‌ها و بینش‌های بیشتر در مورد این فضای در حال تحول دوباره بیایید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر