خزانه دار کارولینای جنوبی به «سفر حقیقت یاب» بیت کوین به السالوادور می رود

گزارش شده است که این مقام ایالتی از سرمایه شخصی خود برای پرداخت هزینه سفر استفاده کرده است که شامل بحث درباره بیت کوین با مقامات دولتی و بررسی برنامه های سواد مالی می شود.

کرتیس لوفتیس، خزانه دار ایالت کارولینای جنوبی ایالات متحده، پنج روز را در السالوادور به عنوان بخشی از “سفر اکتشافی” در مورد ارزهای دیجیتال گذراند.

بر اساس اعلامیه 5 اکتبر، لوفتیس بود بخشی از هیئتی شامل رهبران کسب و کار کارولینای جنوبی، مقامات بهداشت روستایی، و افراد «علاقه‌مند به گسترش فناوری‌های ارزهای دیجیتال و بلاک چین» که با مقامات دولت السالوادور در تلاش برای درک تلاش‌های این کشور برای پذیرش بیت‌کوین ملاقات کردند.بیت کوین). از زمانی که قانون بیت کوین السالوادور در سپتامبر 2021 اجرایی شد، این ارز دیجیتال در کنار دلار آمریکا در کشور آمریکای مرکزی یک ارز قانونی بوده است.

گزارش شده است که لوفتیس از سرمایه شخصی خود برای پرداخت هزینه سفر استفاده کرده است که شامل بحث درباره بیت کوین با مقامات دولتی و بررسی برنامه های آموزشی سواد مالی کشور می شود. به گفته خزانه دار، سفر به السالوادور توسط قانونگذار کارولینای جنوبی انجام شد که در حال بررسی راه های حمایت از پذیرش ارز دیجیتال و بلاک چین در این ایالت.

دنیس فاسولیوتیس، رئیس انجمن فناوری‌های نوظهور کارولینای جنوبی، می‌گوید: «در حالی که تعدادی متغیر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، اندیشیدن درباره چشم‌انداز این موضوع که مردم کارولینای جنوبی، به‌ویژه آن‌هایی که در جوامع روستایی ما هستند، چگونه ممکن است از استفاده از بیت‌کوین سود ببرند، هیجان‌انگیز است. که در این سفر نیز حضور داشت.

مربوط: ابتکارات مردمی آموزش بیت کوین را به جوامع سراسر آمریکا می آورد

گزارش ها حاکی از آن است که تقریباً 20 درصد از مردم سالوادور استفاده از BTC از طریق کیف پول Chivo، در حالی که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که دولت 2381 بیت کوین تا ژوئیه نگه داشته است. با بازار کریپتو در مرکز شهر، ارزش کل سرمایه گذاری بیت کوین کشور افزایش یافته است بیش از 55 درصد کاهش یافت از سپتامبر 2021 – ارزش تقریباً 48 میلیون دلار در زمان انتشار.

کوین تلگراف با کورتیس لوفتیس تماس گرفت، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد. این داستان به روز خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس