داده های مشتقات بیت کوین منعکس کننده باور معامله گران است که 20 هزار دلار پشتیبانی خواهد شد

کاهش علاقه به مارجین شورت و درک ریسک متعادل در بازارهای آپشن مسیر احتمالی قیمت بیت کوین تا 21500 دلار را نشان می دهد.

بیت کوین (بیت کوین) در 4 و 5 اکتبر قدرت خود را نشان داد و در روز سه شنبه 5 درصد افزایش یافت و مقاومت 20000 دلاری را شکست. این حرکت 75 میلیون دلار پوزیشن های اهرمی کوتاه (خرس) را منحل کرد و باعث شد برخی معامله گران افزایش احتمالی تا 28000 دلار را پیش بینی کنند.

همانطور که توسط @el_crypto_prof توضیح داده شد، کانال نزولی به اعمال فشار خود ادامه می دهد، اما می تواند قدرت کافی برای آزمایش خط روند کانال بالای 21500 دلار وجود داشته باشد. این اقدام قیمت همزمان با وضعیت شرایط برای بازارهای جهانی سهام در 4 اکتبر بود، زیرا شاخص S&P 500 3.1% افزایش یافت و Nasdaq Composite 3.3% افزایش یافت.

بر اساس گزارش وزارت کار ایالات متحده، شگفت انگیز است که این وضعیت احساسات در حالی اتفاق افتاد که فرصت های شغلی ایالات متحده در ماه اوت 1.1 میلیون کاهش یافت. این کاهش بزرگترین کاهش از آوریل 2020 بود و نشان داد که سیاست پولی انقباضی تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده می تواند زودتر از حد انتظار پایان یابد.

احساسات صعودی کلی ممکن است باعث شده باشد که بیت کوین مقاومت 20000 دلاری را بشکند، اما این بدان معنا نیست که سرمایه گذاران حرفه ای در سطوح فعلی قیمت راحت هستند.

معامله گران حاشیه سود خود را با وجود این افزایش افزایش ندادند

نظارت بر بازارهای حاشیه و گزینه ها بینشی عالی در مورد نحوه موقعیت معامله گران حرفه ای ارائه می دهد. معاملات مارجین به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ارزهای ارز دیجیتال شده را قرض بگیرند تا موقعیت معاملاتی خود را افزایش دهند. برای مثال، می‌توان با قرض گرفتن استیبل کوین‌ها برای خرید یک موقعیت بیت‌کوین اضافی، قرار گرفتن در معرض را افزایش داد.

از سوی دیگر، وام گیرندگان بیت کوین تنها می توانند ارز دیجیتال را کوتاه کنند زیرا روی کاهش قیمت آن شرط بندی می کنند. با این حال، برخلاف قراردادهای آتی، تعادل بین مارجین لانگ و شورت همیشه مطابقت ندارد.

نسبت مارجین وام OKX USDT/BTC. منبع: OKX

نمودار بالا نشان می دهد که نسبت وام حاشیه معامله گران OKX نسبتاً ثابت مانده است، نزدیک به 12. در همان زمان، قیمت بیت کوین از 3 اکتبر 5 درصد حرکت کرد. در نتیجه، معامله گران طرفدار موقعیت های صعودی داشته اند.

بازارهای اختیار معامله موضعی خنثی دارند

برای درک اینکه آیا بیت‌کوین می‌تواند حمایت 20000 دلاری را حفظ کند، انحراف دلتای 25 درصدی نشانه‌ای گویا است هر زمان که میزهای آربیتراژ و سازندگان بازار برای محافظت در جهت بالا یا نزول هزینه می‌کنند.

این اندیکاتور گزینه‌های تماس مشابه (خرید) و فروش (فروش) را مقایسه می‌کند و زمانی که ترس رایج باشد مثبت می‌شود، زیرا حق بیمه گزینه‌های فروش محافظ بالاتر از گزینه‌های تماس ریسک است.

اگر معامله گران از ریزش قیمت بیت کوین ترس داشته باشند، اندیکاتور انحراف به بالای 12 درصد خواهد رفت. از سوی دیگر، هیجان عمومی منعکس کننده یک انحراف منفی 12 درصدی است.

گزینه های 30 روزه بیت کوین 25 درصد انحراف دلتا را نشان می دهد: منبع: Laevitas.ch

همانطور که در بالا نشان داده شد، شیب دلتای 25 درصدی از 21 سپتامبر بالای 12 درصد بود. در 3 اکتبر به زیر این آستانه رسید که نشان می دهد معامله گران گزینه ریسک مشابهی را برای پمپ ها یا تخلیه های غیرمنتظره قیمت گذاری می کنند.

هر زمان که این معیار بالاتر از 12٪ باشد، نشان دهنده ترس معامله گران است و نشان دهنده عدم علاقه به ارائه محافظت منفی است.

علیرغم شاخص گزینه های بیت کوین خنثی، نرخ وام حاشیه OKX نشان داد که نهنگ ها و سازندگان بازار شرط های صعودی خود را پس از افزایش 5 درصدی قیمت BTC در 4 اکتبر حفظ کردند.

به نظر می رسد که اوراق مشتقه اعتماد به حمایت 20000 دلاری را منعکس می کند که سرمایه گذاران احتمال بیشتری برای کاهش افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا زودتر از حد انتظار دارند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس