در حالی که BlockFi سعی کرده خود را از FTX و Alameda در روند ورشکستگی خود جدا کند، روابط مالی زیادی با شرکت های متعلق به SBF دارد.

دادگاه ورشکستگی به FTX و Alameda به BlockFi 1 میلیارد دلار بدهکار است ... اما پیچیده است


یک وکیل BlockFi در اولین جلسه رسیدگی به مراحل ورشکستگی آن گفت که وام دهنده ارز دیجیتال 355 میلیون دلار در FTX گیر کرده است و شرکت خواهر صرافی ریزش کرده Alameda Research یک وام 680 میلیون دلاری را نکول کرده است.

BlockFi فایل 15 حرکات در تاریخ 28 نوامبر که توسط دادگاه در اولین جلسه رسیدگی در 29 نوامبر تأیید شد، از جمله اصلاح مشخصات شخصی 50 طلبکار بزرگ خود، و انتصاب اداره بازسازی کرول به عنوان ادعاهای خود و نماینده متذکره – همان شرکت انتخاب شده توسط FTX برای پرونده ورشکستگی فصل 11 خود.

BlockFi در پیامی که برای مشتریان نگران ارسال شده است، خاطرنشان کرد که اقدامات تأیید شده به آن اجازه می‌دهد تا «عملیات اصلی» را در طول فرآیند بازسازی ادامه دهد و همچنین به پرداخت حقوق کارکنان و پیمانکاران مستقل خود ادامه دهد. BlockFi تخمین می زند که صورتحساب دستمزد آن در حدود 5.8 میلیون دلار در ماه است و زمانی که در 28 نوامبر این درخواست را ارائه کرد، حدود 1.5 میلیون دلار دستمزد بدهکار بود.

در این پیام به مشتریان آمده است که «تمرکز منحصر به فرد» BlockFi در طول مراحل رسیدگی، «به حداکثر رساندن ارزش برای همه مشتریان و سایر سهامداران است».

طبق یک CNBC در 29 نوامبر گزارشجاشوا ساسبرگ، وکیل BlockFi، همچنین در جلسه استماع اضافه کرد که BlockFi قصد دارد در زمانی نامشخص برداشت‌ها را برای مشتریان بازگشایی کند و او خوش‌بین بود که این شرکت بتواند کسب‌وکار را پس از تجدید ساختار نجات دهد.

در حالی که FTX و Alameda حدود 1 میلیارد دلار به BlockFi بدهکار هستند، وضعیت تعهدات مالی به دلیل خط اعتباری 400 میلیون دلاری در 1 ژوئیه توسط FTX US به BlockFi گسترش یافت.

بر اساس گزارش BlockFi، که ریزش FTX را دلیل مشکلات خود عنوان کرد، هنوز 275 میلیون دلار به FTX US در معامله ای بدهکار است که ادعا می کند 89٪ از سهامدارانش با آن موافقت کرده اند.

وجوه در اختیار BlockFi قرار گرفت که در 10 مه درگیر سرایت ناشی از ریزش استیبل کوین Terra شد.

مربوط: بیت‌کوین از بلاک‌فای کنار می‌زند، چین اعتراض می‌کند زیرا قیمت بیت‌کوین ۱۶ هزار دلار است

علاوه بر این، در 28 نوامبر BlockFi از یک شرکت هلدینگ شکایت کرد از بانکمن-فرید به نام Emergent Fidelity Technologies، به دنبال وثیقه ای است که اورژنت متعهد شده بود در 9 نوامبر پرداخت کند که شامل سهام کارگزاری آنلاین Robinhood می شود. بعدی شنیدن قرار است در 9 ژانویه برگزار شود.

جدول زمانی تاریخ BlockFi. منبع: ارائه شنیداری روز اول.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر