از زمان تکمیل ادغام اتریوم، احساسات در بین جامعه مثبت باقی مانده است. هیچ مکانیزم برداشت کدگذاری شده در هارد فورک وجود نداشت، که به این معنی بود که تخلیه وحشتناک میلیون ها ETH به بازار اتفاق نیفتاد. اتفاقی که افتاده این است که مقدار ETH که در شبکه به اشتراک گذاشته شده بود به رشد خود ادامه داد و اکنون به نقطه عطف مهم دیگری برای شبکه نزدیک شده است.

سهام ETH تقریبا در 14 میلیون

تا زمانی که قرار بود ادغام اجرا شود، بیش از 13 میلیون ETH قبلاً در شبکه سهام وجود داشت. این نشان دهنده بیش از 11٪ از کل عرضه ETH در گردش است که به طور موقت از گردش خارج شده است.

اکنون، کمتر از دو هفته پس از تکمیل ادغام، حجم سهام در شبکه در حال افزایش است. از 15 سپتامبر، بیش از 200000 ETH در این شبکه سهامداری شده است. این باعث شده است که کل ETH سهام به 13.979 میلیون برسد و کمتر از 27 ETH باقی مانده تا شبکه به مرز 14 میلیون برسد. این بدان معناست که افزودن یک اعتبار سنجی دیگر مبلغ شرط بندی شده را به بالای 14 میلیون می رساند، به این معنی که اکنون بیش از 11.5٪ از کل عرضه ETH در معرض خطر است.

نرخ تسریع شده استیک گویای حمایتی است که اتریوم دریافت می کند. اگرچه کسانی هستند که از حرکت شبکه به سمت اثبات سهام ابراز تاسف کرده اند، قابلیت های بهبود یافته شبکه نشان می دهد که این مسیر درستی برای آن است.

اتریوم شکست دیگری می خواهد

بازار کریپتو از سقوط در حال فروپاشی بوده است، اما در این مدت بهبود قابل توجهی داشته است. یکی از ارزهای رمزپایه که حتی در این دوره نزولی همچنان امیدوار کننده است، اتریوم است و این همه ارتباطی با سهام ETH دارد.

از آنجایی که اتریوم بیشتر در شبکه سرمایه گذاری می شود و مکانیسم برداشت وجود ندارد، این اتریوم از گردش خارج شده و اساساً عرضه را کاهش می دهد. انتشار ETH از زمان Merge نیز 98٪ کاهش یافته است، به این معنی که عرضه ETH روز به روز کاهش می یابد.

همه اینها به سمت فشار عرضه ورودی است. با در نظر گرفتن این واقعیت که اتریوم همچنان روند انباشتگی را نشان می دهد و حمایت در 1300 دلار شکل می گیرد، در این مرحله احتمال شکست به سمت 1500 دلار وجود دارد، زیرا سرمایه گذاران بیشتری سکه های خود را از صرافی های متمرکز خارج می کنند، همانطور که در 7 روز گذشته مشاهده شد. ، عرضه تنگ تر می شود و باعث می شود ارزش ارز دیجیتال بالون شود.

Featured image from Business 2 Community, charts from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر