در اوج بازار خرس، دو کلکسیونر NFT تقریباً یک میلیون دلار برای خرید Bored Ape NFT پرداخت کرده اند.

دو میمون بی حوصله هر کدام به قیمت 1 میلیون دلار فروخته می شوند: خبرنامه Nifty، 23 تا 29 نوامبر


در خبرنامه این هفته، در مورد چگونگی دو Bored Ape بخوانید توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در طول بازار نزولی تقریباً 1 میلیون دلار فروخته شد و اینکه چگونه کلمه “metaverse” در بین سه فینالیست برتر کلمه سال آکسفورد قرار گرفت. بررسی کنید که چگونه متاورس می تواند از طریق حق امتیاز درآمد منفعل ایجاد کند و چگونه بازار NFT OpenSea زنجیره BNB را در پلتفرم خود ثبیت کرده است. و، نیفتی نیوز این هفته را فراموش نکنید که اعتراضات COVID-19 در چین را به یک مجموعه NFT مبتنی بر چند ضلعی تبدیل می کند.

Metaverse یکی از سه رقیب برتر کلمه سال آکسفورد است

کلمه “metaverse” به 3 فینالیست برتر مسابقه کلمه سال آکسفورد (WOTY) راه یافته است. این کلمه بر خلاف سایر مدعیان، از جمله “IStandWith” و “Goblin Mode” خواهد بود.

انتشارات دانشگاه آکسفورد (OUP)، ناشر فرهنگ لغت انگلیسی محبوب آکسفورد، در یک ویدئو، متاورس را به عنوان «محیط واقعیت مجازی فرضی که در آن کاربران با آواتارهای یکدیگر و محیط اطرافشان به شیوه‌ای فراگیر تعامل می‌کنند» توصیف کرد.

ادامه مطلب…

پروتکل OpenSea’s Seaport سازندگان و دارندگان NFT در زنجیره BNB

OpenSea برنامه‌های خود را برای ثبیت زنجیره BNB در بازار NFT خود تا پایان سال 2022 اعلام کرده است. بر اساس این اعلامیه، این ثبیت به سازندگان در زنجیره BNB امکان می دهد پرداخت های متعدد، پرداخت های بلادرنگ و مدیریت مجموعه داشته باشند.

یکی از مدیران BNB Chain گفت که هدف آنها ارائه تجربیات بهتر به کاربران هر دو پلتفرم است و پیشنهاد می کند که این ثبیت سازندگان را وارد یک سیستم گسترده تر کرده و ابتکارات NFT را در اکوسیستم زنجیره BNB تقویت می کند.

ادامه مطلب…

ApeCoin سهامداران ایالات متحده را مسدود می کند، دو میمون هر کدام به قیمت یک میلیون دلار فروخته می شوند، بازار راه اندازی شد

در حالی که بقیه جامعه کریپتو اثرات بازار نزولی را تحمل می کنند، برخی از کلکسیونرها به طور مداوم مجموعه NFT خود را تقویت می کنند. BAYC #232 توسط کلکسیونر ناشناس NFT Keungz به قیمت 800 اتر خریداری شد.ETH) که در زمان خرید حدود 950000 دلار بود.

از سوی دیگر، BAYC #1268 در تراکنش بین دو کیف پول ناشناخته منتقل شد. قطعه NFT به قیمت 780 ETH فروخته شد که در زمان معامله حدود 940000 دلار تخمین زده می شود.

ادامه مطلب…

متاورس مرز جدیدی برای کسب درآمد غیرفعال است

در مقاله ای، کوین تلگراف به عنوان وسیله ای برای ایجاد درآمد غیرفعال، به عمق ماوراء جهان فرو رفت. در مصاحبه ای، جان بوریس، یکی از مدیران اپلیکیشن متاورس به کوین تلگراف گفت که متاورس پر از فرصت های کسب درآمد است.

به گفته بوریس، بلاک چین و NFTها مالکیت واقعی را باز کردند و یک مدل حق امتیاز جدید ایجاد کردند که به سرمایه‌ها اجازه می‌دهد به سمت خالق اصلی بازگردند و با معامله اقلام، “درآمد غیرفعال شایسته” را فراهم کنند.

ادامه مطلب…

Nifty News: اعتراض به قرنطینه چین NFT ها ظهور کردند، Candy Digital کارکنان خود را کاهش داد و موارد دیگر

در همین حال، تصاویری که اعتراضات COVID-19 در چین را نشان می دهد به عنوان NFT در OpenSea بارگذاری شده است. مجموعه‌ای بر اساس چند ضلعی به نام سخنرانی خاموش، ۱۳۵ NFT را به نمایش می‌گذارد که تصاویر معترضان، علائم، گرافیتی و اسکرین‌شات‌هایی را نشان می‌دهد که به اعتراضات جاری علیه سیاست تحمل صفر چین برای COVID-19 مربوط می‌شود. از سوی دیگر، شرکت NFT Candy Digital با کاهش حجم معاملات NFT در سال 2022، بخش قابل توجهی از کارکنان خود را اخراج کرده است.

ادامه مطلب…

از خواندن این خلاصه از قابل توجه ترین تحولات هفته در فضای NFT سپاسگزاریم. چهارشنبه آینده برای گزارش‌ها و بینش‌های بیشتر در مورد این فضای در حال تحول دوباره بیایید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر