روسیه وب سایت OKX را به دلیل اطلاعات مالی غیرقابل اعتماد مسدود می کند: گزارش ها

وب‌سایت صرافی ارزهای دیجیتال حاوی اطلاعاتی درباره طرح‌های هرمی است، اگرچه جزئیاتی ارائه نشده است. ممنوعیت های مشابهی قبلا اعمال شده بود.

وب سایت صرافی ارز دیجیتال OKX در روسیه توسط سرویس نظارت بر رسانه دولتی Roskomnadzor در 4 اکتبر مسدود شد. این آژانس به خبرگزاری TASS گفت که این وب سایت مسدود شده است “درخواست دادستانی کل برای انتشار اطلاعات غیرقابل اعتماد اجتماعی با اهمیت ماهیت مالی دارد.»

Roskomnadzor گفت خبرگزاری محلی RBC که OKX “اطلاعات مربوط به فعالیت های اهرام مالی و همچنین اطلاعاتی در مورد ارائه خدمات مالی توسط افرادی که حق ارائه آنها را ندارند” تحت قوانین روسیه منتشر کرده است. اگرچه وب سایت است مسدود در روسیه، از طریق VPN به طور رایگان قابل دسترسی است.

طبق یک گزارش محلی دیگر، مدیریت کانال روسی زبان Discord OKX اظهار داشت، “ما استفاده از VPN را هنگام دسترسی به OKX توصیه نمی کنیم، زیرا این کار کنترل ریسک ما را فعال می کند و می تواند منجر به مسدود شدن حساب ما شود.”

OKX که در چین تاسیس شد و در حال حاضر در سیشل مستقر است، اینطور نیست مشاهده کردن تحریم های غرب علیه روسیه به تازگی گزارش شده است نتوانست به یک درخواست پاسخ دهد توسط مقامات کره جنوبی برای مسدود کردن حساب های منتسب به دو کوون، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform، و در غیر این صورت به دلیل حمایت های خود شناخته شده است از فوتبال منچستر سیتی و مسابقات اتومبیل رانی.

مربوط: روسیه قصد دارد از CBDC برای تسویه حساب های بین المللی با چین استفاده کند: گزارش

مسدود کردن وب سایت های مشابه قبلاً رخ داده است و با موفقیت در دادگاه های روسیه به چالش کشیده شده است. پیش از این بایننس بین سپتامبر 2020 و ژانویه 2021 در روسیه مسدود شده بود دادگاه منطقه ای لغو شد تصمیم Roskomnadzor روسیه شش وب سایت خبری ارز دیجیتال را مسدود کرد در سال 2020، اما حداقل یکی از سایت ها، Bits.media، توانست دارند این بلوک یک هفته بعد با تصمیم دادگاه منطقه برداشته شد، اگرچه در لیست سیاه آژانس باقی ماند.

Roskomnadzor کوین تلگراف را در مدت کوتاهی در سال 2019 مسدود کرد، پس از اینکه به مدت دو سال بدون تاثیر در لیست مسدود شده بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس