تنظیم کننده ها در هنگ کنگ برای اضافه کردن پرسنل به منظور “نظارت بهتر” بر فعالیت های ارائه دهندگان دارایی مجازی محلی برنامه ریزی می کنند.

رگولاتور اوراق بهادار هنگ کنگ پرسنل ارزهای دیجیتال را برای نظارت بر صنعت اضافه می کند


رگولاتورها در هنگ کنگ بازی خود را در مورد نظارت بر فعالیت‌های صنعت کریپتو افزایش می‌دهند.

طبق گزارش کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) که در 6 فوریه ارائه شد، این کمیسیون قصد دارد چهار کارمند اضافی را برای “نظارت بهتر” بر فعالیت های ارائه دهندگان دارایی مجازی محلی (VA) استخدام کند. علاوه بر این، نظارت اضافی به «ارزیابی بهتر انطباق و ریسک» کمک می‌کند و به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش امکان داد و ستد دارایی‌های مجازی در پلتفرم‌های تنظیم‌شده را می‌دهد.

کمیسیون نوشت:

این در پاسخ به تعداد فزاینده‌ای از اپراتورهایی است که به انجام فعالیت‌های VA مانند پلتفرم‌های معاملاتی و مدیریت وجوه VA ابراز علاقه کرده‌اند.

این در ابتدای معرفی یک رژیم مجوز جدید برای اجازه سرمایه گذاری بیشتر در حوزه کریپتوهای خرده فروشی انجام می شود.

قبلا پلتفرم های تجاری دارای مجوز در هنگ کنگ به گفته رگولاتورها، تنها مجاز به خدمت به سرمایه گذاران حرفه ای یا سرمایه گذارانی با سبد دارایی حداقل 1 میلیون دلار (8 میلیون دلار هنگ کنگ) بودند.

مربوط: قانونگذار هنگ کنگ می خواهد CBDC را به استیبل کوین با ویژگی DeFi تبدیل کند

در آذرماه، رژیم جدید صدور مجوز در قالب اصلاحیه ای در لایحه مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم تصویب شد. با این حال، از ژوئن 2023 اجرایی می شود، که به تنظیم کننده ها و مشاغل محلی زمان می دهد تا برای موج جدیدی از مشارکت در صنعت آماده شوند.

هنگ کنگ در آن فعال بوده است برنامه آن برای اصلاح صنعت کریپتو، به منظور تبدیل شدن به مرکزی برای نوآوری Web3. بخشی از این طرح شامل صندوق سرمایه گذاری بود 500 میلیون دلار برای فشار به فرزندخواندگی انبوه در صحنه صنعت محلی

اخیرا، اداره پولی هنگ کنگ با بیانیه ای اعلام کرد که این کار را خواهد کرد استیبل کوین الگوریتمی را تحمل نکنیددر جدیدترین آیین نامه خود با این حال، رگولاتور گفت که قصد دارد یک چارچوب نظارتی کامل برای استیبل کوین‌ها ایجاد کند که مبتنی بر پشتوانه کامل چنین دارایی‌هایی باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر