• قیمت ENS پس از بازپس گیری منطقه 15 دلاری به ساختار صعودی خود ادامه می دهد زیرا قیمت در مسیر خود برای آزمایش مجدد مقاومت اصلی باقی می ماند.
  • ENS با بازپس گیری قیمت 8 و EMA 20 روزه بالاتر از پشتیبانی مهم معامله می کند.
  • قیمت ENS قصد دارد به صعود خود ادامه دهد زیرا قیمت پس از خروج از مثلث نزولی قدرت صعودی را نشان می دهد.

سرویس نام اتریوم (ENS) پس از بیرون آمدن از مثلث نزولی برای ایجاد احساسات صعودی تر، از نظر قیمت در برابر تتر (USDT) مناسب تر به نظر می رسد. به نظر می رسد قیمت سرویس نام اتریوم از مرز 20 دلار عبور کند. سرویس نام اتریوم (ENS) واکنش مطلوبی داشته است زیرا قیمت آلتکوین‌ها و بازار کریپتو به دنبال جهش از حوزه‌های پشتیبانی مهم خود هستند و قیمت BNB برای آزمایش مجدد مقاومت مهم در 20 دلار پایدارتر به نظر می‌رسد. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت سرویس نام اتریوم (ENS) در نمودار هفتگی.

با وجود تلاش برای شکستن بیش از 17 دلار در هفته های اخیر، با رد قیمت حمایت هفتگی، قیمت ENS توانسته حمایت مهم خود را در 14 دلار حفظ کند. با وجود عدم اطمینان زیاد در بازار در مورد اینکه به کجا می رود، قیمت ENS در آن منطقه قدرت زیادی نشان داد.

علیرغم بازار نزولی فعلی که تجارت را دشوارتر کرده است، قیمت ENS همچنان نشانه‌های قوی بهبود را نشان می‌دهد و از بازگشت سرمایه ماهانه (ROI) خود برای ارزهای دیجیتال اصلی فراتر رفته است.

پس از آزمایش مجدد پایین ترین سطح هفتگی 12.5 دلار، قیمت ENS اخیراً به حدود 15 دلار افزایش یافته است، اما در تلاش برای شکستن بالاتر برای روند قیمت رد شده است. برای مدتی، قیمت ENS در محدوده محدود باقی ماند زیرا تلاش کرد تا مرز 15 دلار را بشکند.

قیمت ENS به بالای 17 دلار رسید، اما برای اینکه قیمت ENS به منطقه 20 دلاری صعود کند، باید حمایتی بالاتر از این سطح ایجاد کند، جایی که با اولین آزمایش بزرگ خود روبرو خواهد شد. اگر قیمت ENS نتواند بالای 17 دلار بماند، ممکن است شاهد آزمایش مجدد منطقه 15 دلاری باشیم که به عنوان منطقه پشتیبانی خوبی برای قیمت عمل می کند.

مقاومت هفتگی برای قیمت ENS – 20 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت ENS – 15 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت ENS در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه ENS | منبع: ENSUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت ENS همچنان قوی به نظر می‌رسد، زیرا هدف قیمت این است که پس از شکست موفقیت‌آمیز از یک مثلث نزولی که سناریوی صعودی‌تری را برای معامله‌گران به منظور ثبت سفارش‌های خرید بیشتر ایجاد می‌کند، به بالاترین حد 20 دلار برسد.

قیمت ENS در حال حاضر 17.4 دلار بالاتر از میانگین متحرک نمایی 8 و 20 روزه (EMA) معامله می شود. قیمت های 16.2 دلار و 15.3 دلار مطابق با قیمت های متحرک متحرک متحرک 8 و 20 روزه برای BNB در بازه زمانی روزانه است.

مقاومت روزانه برای قیمت ENS – 20 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت ENS – 15 دلار.

تجزیه و تحلیل زنجیره ای از ENS

ENS Onchain Data | منبع: On Messari.io

قیمت ENS، علی‌رغم اینکه همچنان از بالاترین قیمت 83 دلاری پایین‌تر است، تحلیل زنجیره‌ای نشان می‌دهد که چشم‌انداز مناسب‌تری در سه ماه گذشته علی‌رغم اینکه بازار همچنان نزولی است، نشان می‌دهد. ENS بازده سرمایه گذاری (ROI) معقول سه ماهه 80 درصدی را تولید کرد.

Featured Image From Zipmex, Charts From Tradingview and Messari

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر