شبکه Acala پس از سوزاندن 2.7 میلیارد دلار در استیبل کوین aUSD فعالیت خود را از سر می گیرد

در مجموع 2.97 میلیارد دلار آمریکا که به اشتباه ضرب شده بود، پس از این نقص برگشت شد.

پس از شکست ماینینگ مربوط به استیبل کوین aUSD، شبکه آکالا روز دوشنبه اعلام کرد که پس از یک همه پرسی که به LP ها اجازه می دهد نقدینگی خود را از استخرها یا توکن های LP خارج کنند، فعالیت خود را از سر گرفته است.

در ماه آگوست، پیکربندی نادرست استخر نقدینگی iBTC/aUSD منجر به 3.022 میلیارد دلار آمریکا شد که به اشتباه جمع آوری شد. قیمت آن را از قیمت دلار به کمتر از 0.01 دلار رساند. Acala یک پلت فرم مالی غیرمتمرکز است که بر روی Polkadot (نقطه) زیست بوم.

آدرس‌های کیف پولی که aUSD ضرب شده را دریافت کرده‌اند از طریق ردیابی زنجیره‌ای شناسایی شده‌اند که امکان برگشت 2.97 میلیارد دلار پول اشتباه از 16 آدرس را فراهم می‌کند. سی و پنج حساب دیگر شناسایی شدند که 12.38 میلیون دلار آمریکا به اشتباه ضرب شده بودند.

با توجه در گزارش رخداد، 16 مشارکت‌کننده iBTC/aUSD LP ضرابخانه‌های خطا را دریافت کردند و برخی از آنها مکرراً نقدینگی بیشتری به استخر اضافه کردند و ادعا کردند که ضرابخانه‌های خطای دلار بیشتر و در نتیجه دلار بیشتری به اشتباه ضرب شده است. خاطرنشان کرد:

“برخی از این کاربران به طور مکرر با افزایش عدم تعادل استخرها، ضرابخانه های خطای aUSD بیشتری را تعویض کردند. سپس مقدار قابل توجهی از ضرابخانه های خطای aUSD را به دیگر زنجیره ها و CEX های متصل به XCM منتقل کردند.”

این شرکت که همچنین یک نقشه راه امنیتی را برای تقویت امنیت شبکه Acala اعلام کرده است، گفت: علت این حادثه “یک آسیب پذیری در کد ذخیره DEX بود که بخشی از پالت تشویقی است”.

این گزارش گستره کامل این رویداد را فاش کرد. بر اساس گزارش ها، در مجموع 3.022 میلیارد دلار خطای aUSD، 2.97 میلیارد دلار در آدرس های 16 مشارکت کننده شناسایی شده LP، و 12.38 میلیون ضرابخانه خطای aUSD در 35 حساب برتر یافت شد که مقدار قابل توجهی از ضرابخانه خطای دلار را به دست آوردند یا دریافت کردند. به حساب هایی که آن را به دست آورده اند مرتبط است. یک ضرابخانه خطای 52.068 میلیون دلاری آمریکا، توکن‌های خطای تعویض شده توسط ضرابخانه و آدرس دخیل در این حادثه شناسایی شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس