شکل دادن به آینده اشتغال Web3: Intropia به Cointelegraph Accelerator می پیوندد

Intropia توسعه یک شبکه حرفه ای Web3 را با کمک پروفایل ها و معرفی های زنجیره ای امکان پذیر می کند.

ماهیت نوپای چشم انداز Web3، همراه با پیچیدگی مهارت های فنی مرتبط با مشاغل مربوط به ارز دیجیتال و بلاک چین، یافتن استعداد مناسب را برای اکثریت شرکت ها دشوار می کند. از طرف دیگر، متخصصان Web3 نیز مشکل دارند به دنبال فرصت های جدید در بسترهای شغلی اصلی که عمدتاً برای مشاغل Web2 طراحی شده اند. حتی زمانی که یک تطابق ایده‌آل برای یک شرکت و استعداد وجود دارد، انتظارات کاری متمرکز از راه دور در دوران پس از همه‌گیری، گلوگاهی را برای فرآیند سنتی استخدام-نامزد ایجاد می‌کند.

آخرین شرکت کننده از شتاب دهنده کوین تلگراف، تقویت کننده استارتاپی که از قابلیت های رسانه ای کوین تلگراف استفاده می کند، اینتروپیا یک اکوسیستم استعداد Web3 مبتنی بر مقدمه است که از ماهیت جامعه محور Web3 برای حل تنگنای استعداد که رشد صنعت را تهدید می کند، استفاده می کند. برای بدست آوردن نمایه روشنی از استعدادهای فعلی Web3، Intropia این کار را انجام داد بررسی استعدادهای Web3 با مشارکت بیش از 1500 متخصص Web3. این نظرسنجی نشان داد که اکوسیستم Web3 دارای طیف متنوعی از استعدادها است، از متخصصان کدنویسی گرفته تا معامله گران هاردکور، که عمدتاً مشاغل از راه دور یا آزاد را ترجیح می دهند و می خواهند از نام مستعار استفاده کنند. اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان (80٪) به طور همزمان روی چندین پروژه کار می کنند، یک شغل اصلی دارند و برای چندین نفر دیگر شغل آزاد دارند.

آخرین گزارش Intropia میانگین استعدادهای Web3 را نشان می دهد.  منبع: Intropia Web3 Talent Report

آخرین گزارش Intropia میانگین استعدادهای Web3 را نشان می دهد. منبع: گزارش استعدادهای درخشان Intropia Web3

در مجموع، متوسط ​​استعدادهای Web3 برای پر کردن یک درخواست شغلی در دنیای کسب و کار سنتی مشکل خواهند داشت، زیرا یک CV با “Web3Nakamoto” در بخش نام به سختی بررسی مناسبی دریافت می کند. به همین دلیل است که Intropia فقط بر روی قابلیت های حرفه ای تمرکز می کند و به استعدادهای Web3 کمک می کند تا کنسرت بعدی را بر اساس تجربه گذشته خود پیدا کنند.

پویایی معرفی Intropia کل اکوسیستم شرکت کنندگان را به استخدام کنندگان بالقوه تبدیل می کند. کاربران Web3 می‌توانند یک دوست، همکار یا شخصی از شبکه خود را برای یک فرصت شغلی معرفی کنند تا در یافتن استعداد ایده‌آل مشارکت داشته باشند – کسب درآمد از شبکه حرفه‌ای خود در این فرآیند، با دریافت بخشی از هزینه استخدام از پلتفرم Intropia. به این ترتیب، حتی اگر کاندیداهای ایده‌آل یک پست شغلی خاص را از دست بدهند، شخصی از شبکه آنها می‌تواند آن را ببیند و آنها را به شغل ارجاع دهد، و به رشد مستعد استعداد Web3 کمک می‌کند.

نحوه کار استخدام Web3-friendly  منبع: Intropia

نحوه کار استخدام Web3-friendly منبع: اینتروپیا

حرفه ای ها می توانند نمایه Web3-friendly خود را در Intropia ایجاد کنند و به دنبال فرصت های جدید در یک محیط گیمیفی شوند، در حالی که پروژه های Web3 می توانند شرح وظایف دقیق را برای جلب توجه استعدادهای جدید ارسال کنند.

در اوایل سال 2023 راه اندازی شد برنامه شتاب دهنده کوین تلگراف از موقعیت پیشرو Cointelegraph در چشم انداز رسانه ای و ایجاد مخاطبان جهانی برای کمک به شرکت های امیدوار کننده Web3 برای دستیابی به پتانسیل کامل خود استفاده می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس