روند قیمت شیبا اینو از بقیه بازار ارزهای دیجیتال پیروی می کند و منفی است. شایان ذکر است، SHIB همچنان به دنبال بازپس گیری نقاط بالایی است که در سال گذشته، زمانی که ارزش و محبوبیت کوین میم محبوب افزایش یافت، به دست آورد.

از زمان نوشتن این مقاله، SHIB در حال معامله است 0.00001145 دلارداده های Coingecko در روز یکشنبه نشان می دهد که در هفت روز گذشته 4.5 درصد کاهش داشته است.

علیرغم شرایط کساد بازار کریپتو، بخشی از سرمایه گذاران سکه با مضمون سگ خوشبین هستند که این دارایی بهبود می یابد و خرید سکه خود را افزایش می دهند در حالی که ضعف بازار را نادیده می گیرند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، تا 24 سپتامبر، SHIB دارای 1226031 آدرس هلدینگ است که نشان دهنده افزایش حدود 35835 دارایی جدید در طول سه ماه است. دارندگان جدید نشان دهنده افزایش 3 درصدی نسبت به 1,190,195 ثبت شده در 26 ژوئن است.

شیبا اینو: موارد استفاده در حال افزایش

علاوه بر این چشم انداز که دارندگان جدید SHIB ممکن است روی افزایش ارزش سکه شرط بندی کنند، سرمایه گذاران احتمالاً توسط ابزار رو به رشد SHIB جذب می شوند. شایان ذکر است که علاقه به ارزهای رمزپایه مبتنی بر میم در نتیجه تبلیغات نامطلوب در مورد عدم کاربرد مفروض کوین ها کاهش یافت.

از ماه ژوئن، ارزش شیبا اینو در یک ترن هوایی قرار گرفته است، اما قیمت آن عمدتا پایین مانده است. قیمت بالای سه ماهه سکه در 15 آگوست 0.000017 دلار بود و تا لحظه نگارش این مقاله، در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد افزایش یافته بود.

پیش از این، اکثر سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی حدود قیمت را نقد می‌کردند و سپس با نزدیک شدن به 0.00001 دلار، به دنبال نقاط ورودی بودند.

با توجه به تمرکز انبوه توکن ها در دست نهنگ های کوچک و متوسط، شیبا اینو هر زمان که موفق به شکستن موانع مقاومت محلی گذشته شود، با افزایش قابل توجهی در فشار فروش مواجه می شود.

نگه داشتن روی سکه میم

در همین حال، طبق آمار Into The Block، حدود 30 درصد از سرمایه گذاران SHIB این دارایی را برای بیش از یک سال در اختیار دارند. علیرغم ادامه بازار نزولی، سرمایه گذاران عموما از دور ریختن سکه های خود خودداری کرده اند.

این دارندگان روحیه صعودی را در بین سرمایه گذاران تقویت می کنند و در عین حال هدفشان حذف SHIB به عنوان یک دارایی سود سریع است.

تا زمان نگارش، حجم معاملات شیبا اینو همچنان در حال کاهش است، بنابراین نوسانات توکن همچنان بالاست. کاهش حجم تجارت برای یک سکه که به شدت به جذابیت های سفته بازی بستگی دارد نامطلوب است.

با افزایش تعداد دارندگان SHIB، به نظر می رسد که علاقه به سکه در حال کاهش است. داده های Google Trends نشان می دهد که جستجوهای جهانی برای کلمه مهم “Shiba Inu” به پایین ترین سطح خود در 12 ماه گذشته کاهش یافته است و نشان می دهد که SHIB ممکن است مشتاق ترین طرفداران خود را از دست بدهد.

SHIB total market cap at $6.27 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from Daily Pets Care, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر