این تصمیم به این سؤال که آیا 79 توکن مورد سؤال اوراق بهادار هستند یا خیر، توجه نکرد، اما ادعاهای مبتنی بر قوانین بورس و اوراق بهادار را رد کرد.

قاضی طرح دعوای دسته جمعی را در مورد ادعای فروش اوراق بهادار کوین بیس رد می کند


دعوای دسته جمعی پیشنهادی علیه صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس، کوین بیس گلوبال و مدیرعامل برایان آرمسترانگ به اتهام فروش اوراق بهادار ثبت نشده در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در جنوب نیویورک در 1 فوریه رد شد. این شکایت که در 11 مارس ارائه شد، ادعا کرد که 79 مورد از توکن های فهرست شده در کوین بیس اوراق بهاداری بودند که بدون ثبت نام مناسب فروخته می شدند و به مشتریان در مورد خطرات آنها هشدار داده نمی شد.

را کت و شلوار اتهام وارد کرد تحت قانون اوراق بهادار 1933 و قانون مبادله 1934 و از آزمون هاوی که توسط دادگاه عالی ایالات متحده در سال 1946 ایجاد شد، برای شناسایی توکن ها استفاده کرد. شاکیان برای هر نشانه جداگانه استدلال کردند. در تصمیم خود، قاضی پل انگل مایر اظهار داشت در مورد ادعاهای هوی:

“اگر این پرونده به قضاوت اجمالی برسد، این مناقشه به عنوان یک میدان جنگ مرکزی ظاهر می شود.”

قاضی در تحلیل خود فرض کرد که توکن ها در واقع اوراق بهادار هستند و ادعاهای مبتنی بر هوی را بیشتر در نظر نگرفت. او اظهار داشت که قرارداد کاربر کوین‌بیس با ادعای شاکیان مبنی بر اینکه کوین‌بیس «فروشنده واقعی» توکن‌ها بوده، در تضاد است. علاوه بر این، Coinbase تحت یک تعریف قانونی دقیق تقاضای فروش نکرد. بنابراین، ادعاهای تحت قانون اوراق بهادار رد شد.

قاضی اظهار داشت که ادعای قانون مبادله حاکی از وجود قراردادی است که شامل معامله ممنوع است. او این ادعا را رد کرد و خاطرنشان کرد که فقط قرارداد کاربر در قبال آن ادعا مسئول است و «نیازی به اعمال غیرقانونی ندارد». قاضی در طول تجزیه و تحلیل به قانون قضایی استناد کرد.

ظاهراً وکالت شاکیان پس از طرح دعوای اولیه، متوجه نقص استدلال آنها شد. شکایت 11 مارس یک شکایت اصلاح شده بود که اشاره ای به توافق نامه کاربر نداشت، اما قاضی را در تحلیل خود تحت تاثیر قرار نداد.

مربوط: شکست: Coinbase در هلند 3.6 میلیون دلار جریمه شد

این شکایت با ادعاها و ادعاهای ملی بر اساس قوانین ایالتی کالیفرنیا، فلوریدا و نیوجرسی تنظیم شد. ادعاهای ملی با پیش داوری رد شد، به این معنی که شاکیان نمی توانند دوباره همان دعاوی را مطرح کنند. ادعاهای ایالتی بدون پیش داوری رد شد، زیرا قاضی تشخیص داد که دادگاه “منابع لازم را برای حل و فصل” دعاوی دولت سرمایه گذاری نکرده است.

کت و شلوار اکشن کلاسی بود علیه کوین بیس ثبت شد در دادگاه منطقه شمالی جورجیا در ماه آگوست، ادعا کرد که صرافی به اندازه کافی برای محافظت از کیف پول کاربران انجام نداده است و کاربران را با نوسانات زیاد بازار، حساب های آنها را قفل کرده است. علاوه بر این ادعا کرد که «کوین‌بیس فاش نمی‌کند که دارایی‌های ارز دیجیتال شده در پلتفرم آن اوراق بهادار هستند».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر