سام بنکمن-فرید همچنین ممکن است به عنوان بخشی از شرایط وثیقه خود از دسترسی به وجوه FTX و Alameda منع شود و قاضی قرار است در جلسه 7 فوریه درباره این موضوع صحبت کند.

قاضی فدرال SBF را از تماس با کارمندان FTX و Alameda با استفاده از سیگنال منع می کند


یک قاضی فدرال که ریاست پرونده جنایی علیه سام بنکمن-فرید، مدیر اجرایی سابق FTX را برعهده دارد، دستور داده است که او هیچ تماسی با کارمندان فعلی یا سابق صرافی به عنوان بخشی از شرایط وثیقه خود نداشته باشد.

در حکم 1 فوریه، قاضی لوئیس کاپلان از ناحیه جنوبی نیویورک گفت که بانکمن-فرید باید از برقراری ارتباط با کارکنان فعلی یا سابق FTX یا Alameda Research “مگر در حضور وکیل” جلوگیری شود تا آزاد بماند. با وثیقه از طریق محاکمه او. به عنوان بخشی از حکم خود، کاپلان اضافه کرد که SBF نمی‌تواند با هیچ‌کسی که برنامه‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده مانند سیگنال – دادستان‌ها، تماس بگیرد. ادعا شده در پرونده های قبلی مدیر عامل سابق FTX از این برنامه برای ارتباط با راین میلر، مشاور عمومی FTX ایالات متحده استفاده کرده است.

«اطلاعات غیرقابل انکار در مورد «ماهیت و جدیت خطر» در اختیار دادگاه قرار دارد [. . .] مطرح شده توسط [defendant’s continued] کاپلان گفت: آزادی در شرایط موجود از زمان آزادی او به طور اساسی تغییر کرده است و به نظر می رسد تهدید مادی مبنی بر تماس نامناسب با شاهدان احتمالی وجود دارد. دادگاه معتقد است، این خطر به وضوح و قانع‌کننده‌ای برای تحمیل شرایط اضافی در انتظار استدلال کامل درخواست‌های متقابل کافی است.

به گفته کاپلان، SBF در پس تصمیمات برای حذف خودکار ارتباطات Slack و Signal بین کارمندان FTX و Alameda از سال 2021 بود و به کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda گفت که ایجاد هرگونه پرونده حقوقی بالقوه بدون مستندات مناسب دشوارتر خواهد بود. او همچنین در حکم خود به پیام‌های سیگنال با میلر و دیگر روش‌های تماس با «کارمندان فعلی و سابق FTX» اشاره کرد.

قاضی هنوز تصمیم نگرفته است که آیا SBF می تواند از دسترسی به وجوه FTX و Alameda به عنوان بخشی از شرایط وثیقه خود نیز منع شود. وزارت دادگستری در پرونده ای در 30 ژانویه که بانکمن-فرید داشت، بحث کرد با جان ری، مدیر عامل FTX تماس گرفت برای بحث در مورد راه های دسترسی به وجوه شرکت. قاضی کاپلان گفت که در جلسه 7 فوریه به استدلال های مربوط به این موضوع گوش خواهد داد.

مربوط: شرکت خواهر FTX Alameda Research از Voyager Digital برای 446 میلیون دلار شکایت کرد

محاکمه بانکمن-فرید قرار است در ماه اکتبر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک آغاز شود، جایی که او با هشت اتهام جنایی از جمله کلاهبرداری با سیم روبرو است. پرونده ورشکستگی FTX نیز در حال حاضر در ناحیه دلاور در جریان است، جایی که بدهکاران اخیرا درخواست احضاریه برای اطلاعات و اسناد از اعضای خانواده SBF.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر