قانون‌گذاران اتحادیه اروپا پرداخت‌های فرامرزی از حساب‌های ارز دیجیتال روسیه را ممنوع می‌کنند

رگولاتورهای اتحادیه اروپا در بیانیه ای در روز پنجشنبه تمامی کیف پول ها، حساب ها یا خدمات نگهداری دارایی های ارز دیجیتال شده را از روسیه ممنوع کردند.

در یک بیانیه اتحادیه اروپا که در 6 اکتبر منتشر شد، مجموعه دیگری از تحریم ها را علیه روسیه به دلیل درگیری طولانی مدت و اخیرا تشدید شده در اوکراین اعمال کرد.

تحریم های جدید شامل الف ممنوعیت کامل کریپتوهای فرامرزی pایرادات بین روس ها و اتحادیه اروپا این بیانیه شامل ممنوعیت “کلیه کیف پول ها، حساب ها، یا خدمات نگهداری دارایی های ارز دیجیتال شده، صرف نظر از مقدار کیف پول.”

تحریم‌های جدید به عنوان پاسخی به الحاق غیرقانونی روسیه به خاک اوکراین در نتیجه آنچه اتحادیه اروپا آن را رفراندوم «ساختگی» می‌نامد، همراه با بسیج نیروها و تهدید به تشدید تنش‌های هسته‌ای اعمال شد.

تحریم های قبلی پرداخت های ارز دیجیتال شده از کیف پول های روسیه به کیف پول های اتحادیه اروپا را به 10000 یورو (تقریباً 9900 دلار) محدود می کرد.

با این حال، این ممنوعیت کامل جدید در پرداخت‌های ارز دیجیتال فرامرزی بین مناطق، با تمایل اتحادیه اروپا برای «محرومیت بیشتر مجتمع نظامی و صنعتی کرملین از اجزا و فناوری‌های مهم» همخوانی دارد.

مربوط: روسیه وب سایت OKX را به دلیل اطلاعات مالی غیرقابل اعتماد مسدود می کند: گزارش ها

این به عنوان مقامات روسیه قبلاً استفاده از ارز دیجیتال را تأیید کرده بودند برای پرداخت های برون مرزی در سیاستی که چنین تراکنش‌هایی را تصویب کرد، قانون‌گذاران راه‌های کسب ارز دیجیتال و کاربردهای آن را توضیح دادند.

تصمیم مطابق با بانک مرکزی روسیه با قانونی کردن کریپتو موافقت کرد برای پرداخت های فرامرزی چند هفته قبل از 5 سپتامبر.

در روابط خود با چین، روسیه قصد دارد از ارز دیجیتال بانک مرکزی استفاده کند، که در حال حاضر در مرحله آزمایشی، برای تسویه معاملات است. پیش از این، در سال 2020، کوینتری قانونی را تصویب کرد که ممنوع کرد پرداخت از طریق دارایی های دیجیتال

با این حال، در ادامه تشدید تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا، روسیه با انسداد بیشتری از سوی ایالات متحده مواجه شد. در 15 سپتامبر، وزارت خزانه داری ایالات متحده افزود 22 شخص روسی و دو نهاد مستقر در کشور به فهرست تحریم های خود در نتیجه فعالیت شبه نظامی نئونازی ها.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس