قزاقستان مجوز دائمی بایننس را برای ارائه خدمات دارایی دیجیتال اعطا می کند

اداره خدمات مالی AIFC در قزاقستان مجوز دائمی بایننس را به پلتفرم دارایی دیجیتال و ارائه خدمات نگهداری در این کشور اعطا کرد.

پس از تنظیم چندین یادداشت تفاهم (MoU) و یک تایید اولیه “در اصل” برای بهره برداری در قزاقستان، بایننس مجوز دائمی برای فعالیت در این کشور دریافت کرد.

از 6 اکتبر، اداره خدمات مالی AIFC جمهوری قزاقستان (AFSA) مجوز دائمی را برای مدیریت پلت فرم دارایی دیجیتال و ارائه خدمات نگهداری در مرکز مالی بین المللی آستانه اعطا کرد.

این مجوز دائمی تازه به دست آمده به بایننس وضعیت رسمی به عنوان یک پلتفرم تنظیم شده در کشور می دهد. گلب کوستارف، رئیس منطقه آسیا در بایننس، گفت که این یک گام دیگر برای بایننس است که یک “مبادله متمرکز بر انطباق” است.

کوستارف تلاش‌ها و فعالیت‌های اخیر قزاقستان در حوزه ارز دیجیتال را برجسته کرد:

ما از تلاش قزاقستان برای تبدیل شدن به یک بازیگر پیشرو در زمینه فناوری‌های دیجیتال جدید و اکوسیستم ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنیم.»

بایننس در اوایل سال جاری شروع به ایجاد زمینه برای فعالیت در قزاقستان کرد اولین تفاهم نامه خود را در 25 می امضا کرد، که از طریق آن متعهد شد به پذیرش و مقررات ارز دیجیتال بیشتر در کشور کمک کند. به دنبال دوم در 3 اکتبر به کمک به مبارزه با جرایم مالی.

مربوط: بانک مرکزی قزاقستان بازار کریپتو را نادیده نخواهد گرفت

این توسعه در خارج از قزاقستان به دنبال اقدامات متعدد مقامات برای افزایش فرصت‌های مرتبط با ارز دیجیتال در این کشور است.

در 28 سپتامبر، رئیس جمهور قزاقستان، قاسم جومارت توکایف، به یک خبرگزاری محلی گفت که اگر تقاضا افزایش پیدا کند، دولت آماده است تا روشی را برای تبدیل ارزهای دیجیتال مجاز کند به فیات.

در ماه ژوئن، وزارت توسعه دیجیتال، نوآوری ها و صنعت هوافضا جمهوری قزاقستان برنامه ای را راه اندازی کرد که به صرافی های ارز دیجیتال اجازه می داد حساب های بانکی باز کنند و عملیات قانونی را در مرکز مالی بین المللی آستانه اجرا کنید.

قزاقستان قبلاً به دلیل قیمت انرژی محلی به عنوان یک مکان خوب برای استخراج کریپتو شهرت داشته است. طی سال گذشته، این کشور افزایش یافته است الزامات گزارش مصرف برق برای شرکت های معدنی، همراه با دستورالعمل مالیاتی جدید با تاثیر پیش بینی شده بر صنعت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس