بیت‌کوین در ماه دسامبر با نتایجی فراتر از FTX مواجه می‌شود، زیرا داده‌های کلان موعد مقرر و پرداخت‌های Mt. Gox نزدیک‌تر می‌شوند.

قیمت بیت کوین به 17 هزار دلار می رسد زیرا تجزیه و تحلیل درباره


بیت کوین (بیت کوین) برای مدت کوتاهی به 17000 دلار در 30 نوامبر بازگشت، زیرا نوسانات نزدیک ماهانه رو به جلو بود.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

معامله گر: 17500 دلار تثبیت شدن ماهانه “بالاترین نتیجه”

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView BTC/USD را به دنبال پیش‌بینی معامله‌گران برای رسیدن به سطوح بالاتر قبل از تجمیع نشان داد.

اوج 17072 دلار در Bitstamp ظاهر شد، با این وجود این ارز نتوانست بالاترین سطح را برای حمایت از خود تغییر دهد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 16900 دلار بود.

17000 دلار مارک الف محدوده مهم برای برگشت خریدارانCointelegraph روز قبل گزارش داد و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، وضعیت موجود باقی می ماند.

گاوهای دلاری بیت کوین می‌خواهند 16.8 هزار تومان را به‌عنوان تلنگر S/R روند اول نگه دارند. تحلیلگر معروف Cheds، پایین تر نشان دهنده یک حرکت صعودی جزئی است خلاصه شده است، نشان دادن یک کوتاه در اوج.

چند ساعت دورتر از تثبیت شدن کندل ماهانه، بازارها انتظار داشتند که نوسانات آغاز شود، با زیان های پس از تثبیت شدن هفتگی 27 نوامبر در حال حاضر پاک شده است.

Credible کریپتو، تحلیلگر همکار، “به دنبال تثبیت شدن ماهانه بالای 17.5k (پایین ترین نرخ ژوئن) برای صعودی ترین نتیجه ممکن در اینجا هستیم.” نوشت در بخشی از به روز رسانی توییتر.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Credible کریپتو/ Twitter

در زمان نگارش این مقاله، BTC/USD در ماه نوامبر حدود 17.5 درصد کاهش داشت. با توجه به داده های Coinglass.

نمودار بازده ماهانه BTC/USD (عکس از صفحه). منبع: Coinglass

“رویدادهای ریسک” قیمت BTC بالا می رود

تصویر کلان در آن روز ثابت ماند و سهام آسیایی در آستانه 30 نوامبر وال استریت یک روز دیگر از قدرت را دیدند.

مربوط: تسلیم بیت کوین چهارمین بدترین تاریخ است زیرا دارندگان بیت کوین 10 میلیارد دلار در یک هفته از دست می دهند.

هانگ سنگ هنگ کنگ در زمان نگارش این مقاله 2.2 درصد افزایش داشت و شاخص ترکیبی شانگهای توانست ضررهای اولیه را جبران کند.

نمودار کندل ۱ ساعته شاخص Hang Seng (HSI). منبع: TradingView

با این حال، شرکت تجاری QCP Capital با تجزیه و تحلیل چشم انداز ماه دسامبر، چندین “رویداد ریسک” را برای دارندگان بیت کوین بیان کرد که باید به آنها توجه داشته باشند.

اینها در قالب داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده در 13 دسامبر، مصادف با قانونگذاران ایالات متحده آمده است. استماع اولیه در مورد شکست FTX.

روز بعد، کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) انتظارات و سیاست های تورمی را ترسیم می کند.

“بنابراین ما معتقدیم که اگرچه ممکن است شوک های یکباره بیشتری در بازاری پر از ترس به وجود نیاید، تداوم کاهش تورم در بازار کریپتو تا سال آینده ادامه خواهد داشت زیرا بسیاری مجبور به فروش مستمر دارایی برای افزایش نقدینگی هستند.” نظر داد در آخرین خبرنامه کریپتو Circular خود:

این احتمالاً در اواخر سه ماهه دوم و سه ماهه سوم سال آینده به پایان می رسد، زمانی که اقتصاد واقعی از نرخ 4.75 درصدی یک شبه ضربه شدیدی بخورد و فدرال رزرو مجبور به چرخش شود – نقدینگی بسیار مورد نیاز را آزاد کند که می تواند بار دیگر راه خود را به بازارهای ارزهای دیجیتال پیدا کند. “

یک کاتالیزور بالقوه اضافی برای نوسانات قیمت بیت کوین، افزوده شده است، با حسن نیت ارائه می شود بازپرداخت به طلبکاران صرافی منقرض شده کوه Gox برای ژانویه در نظر گرفته شده است.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر