با عبور بیت کوین از 20000 دلار، بازار انتظار یک اکتبر قوی را دارد. این کریپتو هم اکنون در زمان نگارش مقاله بین 19712 تا 20479 دلار معامله می شود.

از زمانی که سقوط 13 سپتامبر سیستم مالی جهانی را تحت تاثیر قرار داد، این بالاترین قیمت معاملاتی است که BTC به آن رسیده است.

از آنجایی که گاوهای BTC تقریباً یک ماه است که در تلاش برای عبور از این سطح مقاومت هستند، شکستن سد روانی 20 هزار دلاری یک رویداد بزرگ است.

با این حال، برای کسانی که به دنبال خرید بیت کوین یا اضافه کردن به دارایی های موجود خود هستند، این پیشرفت ممکن است به عنوان یک سیگنال خرید قدرتمند عمل کند.

شاید این افزایش بازار چیزی باشد که صنعت ارزهای دیجیتال برای پایان دادن به زمستان کریپتو به آن نیاز دارد.

گرفتن گاو توسط شاخ

کریپتوQuant ادعا می کند که اندیکاتورهای متعدد می توانند نشانه های خرید قابل اعتمادی را برای معامله گران فراهم کنند. کاهش ذخایر ارزی یکی از این عوامل است.

کاهش ذخایر مبادلات بیت کوین یک شاخص خوش بینانه است زیرا نشان دهنده افزایش خرید بیت کوین است.

تغییر در خروج ارز همیشه در این زمینه مورد توجه است. در 4 اکتبر، ارزش خروج ارز 47655.83 دلار بود.

عدد بالای این اندیکاتور نشان دهنده کاهش فشار فروش بیت کوین است. شاخص ترس و سبز نیز در حال افزایش است و به سرمایه گذاران و معامله گران سیگنال های خرید قوی ارائه می دهد.

افزایش ارزش RSI ممکن است نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذار به دلیل تحولات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال یا سطح مقاومت روانی 20000 دلار باشد.

چارت سازمانی: TradingView.com

انباشت گسترده در زمان عرضه

افزایش قیمت بیت کوین غیرمنتظره نیست. گزارش های اخیر نشان می دهد که بیت کوین شاهد انباشت طولانی مدت است.

از 27 سپتامبر، تعداد آدرس های بیت کوین که بین 100 تا 10،000 بیت کوین را در خود جای داده اند، به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

از زمان نوشتن این مقاله، میانگین متحرک 7 روزه پشتیبانی پویا برای صعود بیت کوین فراهم می کند. پشتیبانی فعلی در 18548 دلار و مقاومت در 20473 دلار قرار دارد.

با جریان فعلی در سمت صعودی، ممکن است در روزهای آینده افزایش قیمت را پیش بینی کنیم. در همین حال، بیت کوین همچنان در حال مبارزه برای عبور از سطح مقاومت 20472 دلاری است.

نقض این سطح قیمت در نهایت قیمت را به سطح 78.60 اصلاحی فیبوناچی، که در 21229 دلار قرار دارد، سوق خواهد داد.

BTCUSD pair loses $20K handle, now trades at $19,954 on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from Fintwit, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر