قیمت بیت کوین با افزایش فشار فروش، تغییر قابل توجهی را تجربه کرده است و خرس های بیت کوین دست بالا را به دست آورده اند. مدیر دارایی Grayscale، مالک و مدیر Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، نقش مهمی در این روند دارد.

از زمان معامله بیت کوین نقطه ای صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) در 12 ژانویه آغاز شد، Grayscale در ولگردی و ولگردی فروخته شد، همانطور که توسط نقل و انتقالات قابل توجه BTC به صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده Coinbase مشهود است.

قیمت بیت کوین تحت فشار با ادامه ولگردی و ولگردی فروش در مقیاس خاکستری

به گزارش اکرهم اینتلیجنس داده ها، علاوه بر موارد قبلی گزارش شده است 69,994 BTC (2.9 میلیارد دلار) نقل و انتقالات، Grayscale 8,593,075 BTC اضافی (تقریباً 335.19 میلیون دلار) در روز سه شنبه به صرافی ارسال کرد که امکان فعالیت های بیشتر فروش را پیشنهاد می کند.

بخشی از نقل و انتقالات اضافی BTC Grayscale در روز سه شنبه به Coinbase منتقل می شود. منبع: هوش آرکام

این تحولات قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار داده است که روند نزولی قابل توجهی را تجربه کرده و طی یک هفته و نیم گذشته 20 درصد کاهش یافته است.

روز سه شنبه، بزرگترین ارز دیجیتال تا 38500 دلار سقوط کرد و فشار قابل توجهی را بر سطح حمایت حیاتی وارد کرد. علیرغم فشار نزولی، سطح حمایت 38500 دلاری تا کنون انعطاف پذیری را نشان داده است و ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله به 39300 دلار بازگشته است.

با این وجود، مدت ولگردی فروش گری اسکیل نامشخص است و اگر احساسات بازار همچنان منفی شود، بیت کوین به طور بالقوه می تواند به مرز 30000 دلار بازگردد. این رقم درست بالاتر از سطح مهم 29000 دلاری است که آغاز روند صعودی بود که بیت کوین را در 11 ژانویه به بالاترین قیمت 22 ماهه خود یعنی 49000 دلار رساند.

خرس در ظهور

اگر آستانه 38500 دلار در برابر فشار فروش Grayscale و سود گرفتن تسلیم شود، ناظران بازار باید سطح 37750 دلار را به عنوان مقاومت بعدی به دقت زیر نظر بگیرند.

عدم حفظ بالاتر از این سطح، راه را برای کاهش بالقوه به سمت مقاومت اصلی در 35600 دلار باز می کند، که می تواند از سقوط به سطح بعدی جلوگیری کند. حمایت کردن سطح 33000 دلار

با این حال، اگر این سطوح حمایتی شکسته شود و قیمت بیت کوین به روند نزولی خود ادامه دهد، سطوح مهم بعدی قابل توجهی که باید برای حرکت صعودی دنبال شود، 29000 تا 30000 دلار خواهد بود. خرابی زیر این سطوح می تواند نشان دهنده پایان جریان باشد ساختار بازار گاوی و به خرس‌ها دست بالا را در میان‌مدت، حداقل تا رویداد پیش‌بینی‌شده نصف شدن در آوریل، اعطا کند.

از لحاظ تاریخی، رویدادهای نصف شدن به عنوان کاتالیزور اصلی برای قیمت بیت کوین عمل کرده اند و تأثیر آنها نیز بوده است نشان داده شده.

از آنجایی که بازار بیت کوین با تشدید فشار فروش و ولگردی فروش مداوم Grayscale مواجه است، فعالان بازار در مورد احتمال سقوط قابل توجه قیمت محتاط هستند. روزها و هفته‌های آینده برای تعیین اینکه آیا بیت‌کوین می‌تواند شتاب صعودی خود را بازیابد یا تسلیم فشار نزولی بیشتر می‌شود، حیاتی خواهد بود.

قیمت بیت کوین
نمودار روزانه کاهش قیمت BTC را از 12 ژانویه نشان می دهد. منبع: BTCUSDT در TradingView.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر