میشائل ون دی پوپ هشدار می‌دهد که فدرال رزرو آمریکا را از رکود با افزایش نرخ نجات نخواهد داد و دارایی‌های ریسکی آسیب خواهند دید.

قیمت بیت کوین ممکن است 20 هزار دلار در CPI ایالات متحده در بحبوحه نبود فرود نرم - معامله گر دوباره آزمایش شود


بیت کوین (بیت کوینتحلیل جدید می‌گوید که ممکن است با یک آزمون مجدد 20000 دلاری مواجه شود و ایالات متحده برنامه‌های خود را برای فرود نرم بر تورم شکست دهد.

در یک به روز رسانی یوتیوب در 5 فوریه، مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، هشدار داد که جزر و مد در حال تغییر برای دارایی های ریسک است.

ایالات متحده “احتمالا” به سمت رکود پیش می رود – ون دو پوپ

در میان گیجی وان دی پوپ می‌گوید در مورد اینکه چگونه داده‌های کلان اقتصادی ایالات متحده ممکن است بر احساسات بازار تأثیر بگذارد، احتمال افزایشی وجود دارد که بازگشتی که در کریپتو و سهام در سال جاری مشاهده شد ممکن است نزولی باشد.

برای مثال، بیت کوین را وارد کنید 40 درصد سود در ژانویه، اما مانند برخی دیگر، او معتقد است که فوریه ناامیدکننده یک احتمال واقعی است.

او درباره وضعیت موجود در درازمدت گفت: «من فکر می‌کنم مردم باید درک کنند که فرود نرم وجود ندارد و احتمالاً ادامه این روند نزولی در بازارها وجود دارد.

ون دی پوپ ادامه داد که ایالات متحده به لطف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو “احتمالا” دچار رکود خواهد شد.

اگر کم‌دانی شروع به خودنمایی کند، برای BTC/USD، هدف احتمالی آزمایش مجدد بین 20000 تا 21000 دلار است.

خیلی به نتیجه داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای ژانویه که در تاریخ 14 فوریه قرار دارد بستگی دارد. افزایش دارایی های ریسک

شاخص دلار آمریکا (DXY)، به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، در حال حاضر پس از کاهش 13 درصدی از اواسط سال 2022، زمانی که به بالاترین حد بیست سال گذشته رسید، در حال تثبیت است.

ون دی پوپ اضافه کرد: «در این مورد، هفته آینده احتمالاً موردی را به همراه خواهد داشت که دلار شروع به افزایش می‌کند، یا هفته بعد با CPI و PPI، بنابراین بسیار مهم است که این نمودار را زیر نظر داشته باشید.

نمودار شمعی 1 روزه شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

بیت کوین در پول نقد گیر کرده است

در همین حال، در آستانه یک هفته اقتصاد کلان کمتر قابل توجه، سایرین به این کار ادامه دادند مناظره پتانسیل عقب نشینی قیمت بیت کوین

مربوط: بیت کوین به 23.5 هزار دلار می چسبد زیرا معامله گر می گوید بیت کوین مشابه سال 2020 است.

معامله‌گر معروف کریپتو تونی پیشنهاد کرد که پایین‌تر بودن نقطه ورود بهتری برای طولانی‌مدت‌ها ایجاد می‌کند و استدلال می‌کند که بازار نزولی همچنان در جریان است.

او گفت: «حتی اگر این شروع یک بازار صعودی بود، و شخصاً من هنوز در اردوگاهی هستم که نیستیم، شما هنوز هم می‌توانید با عقب‌نشینی پایین‌تر، ورود امن‌تری داشته باشید». گفت دنبال کنندگان توییتر در روز.

با این حال، برخی از صداهای صعودی آشنا مانند همیشه فعال بودند، از جمله آموزش رمزگذاری و بازار، ابزار تحلیل و پیش‌بینی، IncomeSharks.

“به نظر می رسد مردم هنوز در مورد اینکه چرا فقط بالا بوده گیج هستند.” خلاصه شده است در توییتی در 3 فوریه

بر اساس داده‌های موجود، BTC/USD در زمان نگارش این مقاله حدود 23400 دلار معامله می‌شد Cointelegraph Markets Pro و TradingView، با حدود 15 ساعت تا تثبیت شدن هفتگی ایالات متحده.

“فقط به یاد داشته باشید که اکثر گاو نرها هنوز نگه می دارند و نمی فروشند. فروشندگان در پول نقد گیر کرده اند. فروشندگان به آرامی اما مطمئناً در حال تسلیم شدن هستند و خرید می کنند. آنهایی که سرسخت هستند قیمت را بیشتر کاهش می دهند.”

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر