قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. با این حال، گاوها قدرت خود را در نمودار از دست داده اند. سکه در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد افزایش یافت، اما بیشتر سودها در زمان انتشار معکوس شدند.

در هفته گذشته، BTC هیچ پیشرفتی از نظر حرکت قیمت نداشت.

شاخص‌های فنی هنوز طلسم صعودی جزئی را منعکس نمی‌کردند، زیرا شاخص‌ها در زمان نوشتن نزولی بودند.

از یک سو، فروشندگان همچنان بر بازار تسلط دارند و از سوی دیگر، گاوها به دفاع از دو سطح حمایتی حیاتی سکه ادامه می دهند.

منطقه پشتیبانی فعلی بین 19000 تا 18600 دلار است. اگر گاوها بازگردند، سکه می تواند دوباره به مرز 20000 دلار برسد.

حرکت به بالای مرز 20000 دلار به افزایش قیمت بیت کوین به بالای 25000 دلار کمک می کند. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز 980 میلیارد دلار است 1.0٪ تغییر مثبت در 24 ساعت گذشته

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار یک روزه

بیت کوین در نمودار یک روزه 19044 دلار قیمت داشت منبع: BTCUSD در TradingView

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 19044 دلار معامله می شد. گاوها تلاش زیادی کردند تا قیمت بیت کوین را به بالای 20000 دلار برسانند، اما موفق نشدند. این همچنین نشان دهنده افزایش تقاضا در سطح پایین تر برای سکه است.

مقاومت سربار برای سکه در 19600 دلار بود. اگر سکه بتواند از مرز 19600 دلار عبور کند، می تواند دوباره با قیمت 20000 دلار معامله شود.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، خریداران باید بر روی نمودار تسلط داشته باشند. سطح حمایت از سکه در 19000 دلار باقی مانده است. سقوط قیمت بیت کوین را به 18600 دلار می رساند.

سپس گاوها باید از سکه با قیمت 17600 دلار دفاع کنند تا سکه به بهبودی ادامه دهد. مقدار بیت کوین معامله شده در جلسه گذشته کاهش یافته است که به کاهش قدرت خرید اشاره دارد.

تحلیل فنی

قیمت بیت کوین
بیت کوین قدرت خرید پایینی را در نمودار یک روزه نشان داد | منبع: BTCUSD در TradingView

حرکت بیت کوین نشان داد که سکه در زمان انتشار تحت تسلط فروشندگان بود. منطقه قیمت 19000 دلار همچنان یک منطقه پر تقاضا است.

این می تواند صعود گاوها به مرز قیمت 20000 دلار را دشوارتر کند. شاخص قدرت نسبی زیر خط نیمه بود و این نشان دهنده کاهش قدرت خرید و افزایش نزولی است.

قیمت بیت کوین زیر خط 20-SMA بود و این به این معنی بود که فروشندگان شتاب قیمت در بازار را هدایت می کردند. افزایش قدرت خرید می تواند به صعود بیت کوین به بالای خط 20-SMA کمک کند و به گاوها کمک کند تا قدرت را در دست بگیرند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین سیگنال فروش را در نمودار یک روزه نشان داد | منبع: BTCUSD در TradingView

تحلیل بر اساس اندیکاتور BTC سیگنال های ترکیبی را در نمودار یک روزه به تصویر می کشند. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت قیمت و عملکرد کلی قیمت سکه را نشان می دهد.

MACD به چشمک زدن سیگنال‌های نزولی با میله‌های سیگنال قرمز، که سیگنال فروش سکه بود، ادامه داد. در مقابل، جریان پول Chaikin اندازه گیری جریان های ورودی و خروجی سرمایه مثبت بود.

همانطور که در این اندیکاتور دیده می شود، CMF همچنان مثبت باقی می ماند زیرا جریان سرمایه ورودی بالاتر بود. اندیکاتور CMF کاهش یافت که نشان می‌دهد خرس‌ها در حال نزدیک شدن به بیت کوین هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر