قیمت ستاره ای در 24 ساعت گذشته به حرکت خود به سمت جنوب ادامه داده است. در آخرین روز، XLM بیش از 6 درصد از ارزش بازار خود را از دست داد.

Stellar اخیراً به دلیل به‌روزرسانی که خوش‌بینی را در جامعه XLM منتشر کرد، قیمت مثبتی را ثبت کرده است.

در آخرین به روز رسانی، کاربران Stellar اکنون می توانند USDC و Stellar Lumens را از طریق ایمیل انتقال دهند. با وجود به روز رسانی، تحلیل بر اساس اندیکاتور در کنار خرس های نمودار یک روزه قرار گرفته اند.

قدرت خرید به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، حتی اگر تعداد خریداران در مقایسه با تعداد فروشندگان بیشتر باشد.

در هفته گذشته قیمت استلار نزدیک به 7 درصد افزایش یافت. با این حال، در زمان مطبوعات، گاوها خسته به نظر می رسند. منطقه پشتیبانی کنونی برای XLM به ترتیب بین 0.111 و 0.106 دلار است.

سقوط از علامت 0.106 دلار، قیمت استلار را به مرز 0.99 دلار خواهد رساند.

برای بازیابی بیشتر آلتکوین ها، پشتیبانی گسترده تر از بازار ضروری است. اگر خریداران سرعت حرکت خود را افزایش ندهند و XLM بالاتر از 20-SMA سقوط نکند، آلتکوین در معرض کاهش بیشتر قیمت است.

تحلیل قیمت ستاره ای: نمودار یک روزه

استلار در نمودار یک روزه 0.112 دلار قیمت داشت منبع: XLMUSD در TradingView

XLM در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.112 دلار معامله می شد. سکه نتوانست سود هفتگی خود را حفظ کند و در نتیجه کاهش قدرت خرید در نمودار خود سقوط کرد.

برای گاوها مهم است که از استلار در سطح 0.111 دلار دفاع کنند، در غیر این صورت قیمت استلار می تواند تا 0.106 دلار کاهش یابد. هنگامی که سکه به مرز 0.106 دلار رسید، ممکن است نزدیک به سطح 0.99 دلار نیز سقوط کند.

مقاومت سربار برای سکه در 0.116 دلار بود. حرکت بالاتر از این سطح می تواند سکه را به 0.119 دلار برساند. مقدار استلار معامله شده در جلسه معاملاتی گذشته کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش قدرت خرید است.

تحلیل فنی

قیمت ستاره ای
استلار کاهش قدرت خرید را در نمودار یک روزه ثبت کرد منبع: XLMUSD در TradingView

XLM هنوز در محدوده فروش مازاد قرار نداشت، اما اگر کاهش خریداران ادامه یابد، فروشندگان به زودی آن را تصاحب خواهند کرد.

Stellar هفته گذشته خوبی را پشت سر گذاشت، اما گاوها نتوانستند از مرز مقاومت 0.116 دلار عبور کنند و باعث کاهش ارزش سکه شد.

شاخص قدرت نسبی دقیقاً در نیم خط قرار داشت و این نشان دهنده زوج بودن تعداد خریداران و فروشندگان است.

کاهش تقاضا بلافاصله قیمت Stellar را به زیر خط 20-SMA خواهد رساند. این بدان معناست که فروشندگان در حال حرکت قیمت در بازار هستند.

قیمت ستاره ای
Stellar سیگنال خرید را در نمودار یک روزه نشان داد | منبع: XLMUSD در TradingView

با توجه به اینکه XLM همچنان سیگنال خرید را در نمودار یک روزه نمایش می‌دهد، ممکن است شانسی برای استلار وجود داشته باشد تا قیمت خود را بازخرید کند.

واگرایی میانگین متحرک، حرکت قیمت و جهت کلی قیمت آلتکوین را اندازه گیری می کند.

MACD به شکل گیری میله های سیگنال سبز ادامه داد که با سیگنال خرید سکه مرتبط است. اگرچه هیستوگرام‌های سبز به نشانه افزایش قدرت فروش در نمودار کاهش می‌یافتند، فروشندگان هنوز آن را تصاحب نکرده بودند.

Parabolic SAR عمل قیمت آلتکوین را نشان می دهد. خطوط نقطه چین زیر کندل قیمت به این معنی است که XLM می تواند با تقاضای پایدار دوباره در نمودار خود صعود کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر