در میان سایر دارایی‌های سرمایه‌گذاری، کریپتوکارنسی در نوسانات قیمت‌ها، از جمله آلت‌کوین‌هایی مانند Chainlink، برجسته است. در حالی که یک روند صعودی برای معامله گران روزانه اهمیت زیادی دارد، کاهش می تواند برای انباشت سرمایه گذاری بلندمدت مفید باشد.

بازار کریپتو در آخر هفته شاهد پیشرفت مثبت اندکی در قیمت اکثر توکن ها بود. هفته گذشته نزولی بود، اما این هفته می تواند امید بیشتری به همراه داشته باشد.

تجزیه و تحلیل عمومی در مقیاس 24 ساعته برای اکثر آلتکوین ها نشان می دهد که یکشنبه گذشته با روند قابل تحسینی همراه بود. اکثر توکن ها پیشرفت قابل توجهی را در یک روند صعودی نشان دادند. توکن بومی Chainlink، LINK، از جمله در خط مقدم بود.

اما داستان برای ارز دیجیتال اصلی کاملاً متفاوت است. پس از انتقال به منطقه 19000 دلاری، بیت کوین تا آخر هفته در سطح متوقف شد.

Chainlink به عنوان مجری برتر پیشرو است

بازار کریپتو شاهد چرخش مثبت بود، به خصوص با عملکرد قیمت آلت کوین ها. ارزش کل بازار با نتیجه بدون کاهش دیگری متوقف شده است. ارزش در حال حاضر حدود 950 میلیارد دلار است.

LINK، سکه بومی سرنخ ها به عنوان بهترین عملکرد در بین آلتکوین ها. این توکن در ساعات اولیه معاملات امروز با قیمت تقریبی 8 دلار بیش از 5 درصد افزایش یافت.

پیوند زنجیره ای در حال افزایش l LINKUSDT در Tradingview.com

برای اتریوم، پس از ادغام 20 درصد کاهش یافته است. با عبور قیمت از سطح 1300 دلار، ETH به سمت سبز حرکت کرد.

سایر آلتکوین ها ارزش خود را افزایش دادند. اینها عبارتند از Solana (SOL) و Shiba Inu (SHIB) که اندکی افزایش یافتند. با این حال، برای Cardano (ADA)، با وجود راه اندازی اخیر Vasil Upgrade، قیمت در سطح خاصی متوقف شد.

برخی از دارایی های کریپتو با اندکی افت عبارتند از Polkadot، Ripple، Polygon، Binance Coin، Dogecoin، Tron و Avalanche.

بیت کوین در حدود 19000 دلار راکد می شود

عملکرد بیت کوین در هفته گذشته چندان چشمگیر نبوده است. با این حال، قابل توجه است که قبل از افزایش نرخ فدرال رزرو ایالات متحده، BTC یک جهش صعودی داشت. این توکن از 18300 دلار به حدود 20000 دلار افزایش یافت.

با این حال، پایداری آن کوتاه مدت بود. اعلام افزایش 75 واحدی در نرخ بهره باعث کاهش شدید قیمت بیت کوین شد. دارایی اصلی کریپتو در عرض چند ساعت پس از اعلام تقریباً 2000 دلار ارزش خود را از دست داد.

بیت کوین به پایین ترین سطح خود در 3 ماه اخیر یعنی 18100 دلار سقوط کرد. با افزایش فشار فروش، بازار کریپتو در وحشت دیگری قرار گرفت.

اما پس از چند روز، قیمت بیت کوین اندکی بهبود یافت و به سطح 19000 دلار رسید. سپس، همانطور که بازار با گاوهای بیشتر مواجه شد، بیت کوین در ساعات معاملاتی بین یکشنبه گذشته تا امروز به 19500 دلار رسید.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 19187 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 0.71 درصدی در 24 ساعت گذشته است. تسلط آن بر آلتکوین ها به 39 درصد بازگشته است، در حالی که ارزش بازار آن تقریباً 365 میلیارد دلار است.

Featured image from Pixabay, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر