XRP خوب به نظر می رسد، زیرا ریپل یک بار دیگر در نبرد قضایی خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که تقریباً دو سال است در جریان است، یک پیروزی رویه ای کسب می کند.

  • XRP یک پیروزی مهم دیگر را در نبرد حقوقی مداوم خود با SEC به دست آورد
  • آلت کوین در هفت روز گذشته 8.5 درصد افزایش یافته است
  • XRP در راه رسیدن به سطح مقاومت 0.52 دلاری است

در 29 سپتامبر، حکمی برای انتشار ایمیل‌ها و سایر مکاتبات نوشته شده توسط ویلیام هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت SEC، توسط قاضی دادگاه ناحیه ایالات متحده صادر شد.

اسنادی که دادگاه به دنبال آن است مربوط به سخنرانی هینمن است که در آن او اظهار داشت اتریوم یک امنیت نیست زیرا درست مانند بیت کوین به اندازه کافی غیرمتمرکز بود.

ریپل، با این پیشرفت، خود را در موقعیتی سودمند برای پیروزی در نبرد طولانی مدت دادگاه با SEC قرار داده است.

به نظر می رسد که قیمت XPR بر این اساس واکنش نشان می دهد، زیرا به سمت حرکت صعودی اشاره می کند.

XRP در الگوی پایین گرد

در فضای کریپتو، الگوی پایین گردی که توسط سکه XRP دنبال می‌شود، یک مدل برگشت صعودی است که معمولاً در پایین‌ترین سطح بازار نزولی دیده می‌شود.

Chart: TradingView.com

معمولاً نشان دهنده فرسودگی فروشندگان است که به دنبال سقوط و به دست آوردن مجدد کنترل روند توسط خریداران که معمولاً باعث افزایش رشد اقتصادی می شود.

در هفته سوم سپتامبر، احتمالاً به دلیل احساسات مثبت پیرامون مبارزه قانونی Ripple-SEC، 6هفتم بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، در مسیر خود به بالاترین سطح چهار ماهه خود با 0.5523 دلار معامله شد، رشد قابل توجهی داشت.

اما با توجه به گفته‌ها، چنین دستاوردهایی کمی به عنوان XRP کاهش یافت کوینگککو، در حال حاضر با قیمت 0.4881 دلار تغییر می کند.

با این حال، حتی با قیمت پایین‌تر، آلت‌کوین خوب عمل می‌کند و در هفت روز گذشته 8.5 درصد افزایش داشته و در 24 ساعت گذشته 7.1 درصد افزایش داشته است.

XRP در حال استراحت کوتاه

تمایل بیت کوین به تزلزل در سطح حمایت 18300 دلاری تأثیراتی را بر اکثر آلتکوین ها از جمله XRP ایجاد می کند.

در مورد رشد صعودی پیش‌بینی‌شده که با الگوی پایین گرد همراه است، می‌توان چنین استنباط کرد که قیمت دارایی دیجیتال در حال حرکت کوتاهی است و در حال حاضر در سطح 0.48 دلار تثبیت می‌شود.

برای شروع روند صعودی مورد انتظار، حجم قابل توجهی لازم است. اگر چنین شرایطی برآورده شود، قیمت XRP 10 درصد رشد می کند و به سطح مقاومت قابل توجه 0.52 دلار می رسد.

توکن متعلق به ریپل به سطوح مقاومت مهم بین 0.52 تا 0.58 دلار خیره شده است. در همین حال، معامله گران همچنین به دنبال سطوح پشتیبانی 0.44 دلار و 0.382 دلار برای دارایی دیجیتال هستند.

XRP total market cap at $23.9 billion on the daily chart | Featured image from کریپتوpolitan, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر