• SAND در بازه زمانی روزانه زیر 50 و 200 EMA معامله می شود.
  • قیمت با وجود داشتن فاندامنتال قوی با حجم کم یا بدون حجم همچنان در نوسان است.
  • شکست بیش از 1 دلار می تواند باعث افزایش قیمت SAND شود.

قیمت Sandbox (SAND) اخیراً زمان سختی را پشت سر گذاشته است زیرا محدوده قیمت در یک کانال بازه زمانی روزانه در برابر تتر (USDT) است. علیرغم داشتن اصول بنیادی خوب با حمایت بسیار زیاد از سوی سرمایه گذاران و مشارکت های برتر، قیمت Sandbox (SAND) برای تکرار قیمت خود به بالای 8 دلار تلاش کرده است. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت Sandbox (SAND) در نمودار هفتگی

قیمت SAND لحظات سختی را پشت سر گذاشته است، با چنین حرکتی از 0.5 دلار به بالاترین حد 8 دلار در چند هفته، باعث ایجاد سرخوشی در قلب معامله‌گران و بازیگران اصلی ارزهای دیجیتال شده است.

علیرغم حمایت سرمایه گذاران قوی و شراکت، بازار نزولی بر قیمت SAND تأثیر گذاشته است که از 8 دلار به 1 دلار کاهش یافته است که بیش از 70 درصد از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است.

قیمت SAND قدرت زیادی نشان داد زیرا از پایین ترین سطح هفتگی خود یعنی 1 دلار به بالاترین سطح 1.5 دلار رسید و نتوانست از آن منطقه به ارتفاعات بالاتر برسد.

قیمت SAND در محدوده محدود باقی مانده است و قادر به شکستن بالاتر از مقاومت هفتگی 1.5 دلار برای صعود به منطقه 2 دلار نیست.

برای داشتن شانس بهتر برای معاملات بالاتر، قیمت SAND باید بشکند و بالای 1.5 دلار بسته شود. قیمت SAND یک خط روند نزولی تشکیل داده است که به عنوان مقاومت عمل می کند. چرخاندن منطقه 1.5 دلاری، که به عنوان مقاومت هفتگی عمل می کند، به سمت حمایت، نشانه جهش تسکین بیشتری برای قیمت SAND خواهد بود.

اگر قیمت SAND نتواند از این منطقه مقاومت مهم عبور کند، ممکن است قیمت SAND را در این کانال ببینیم یا 0.6 دلار و منطقه حمایت و تقاضای پایین‌تر را برای سفارش‌های خرید بیشتر دوباره آزمایش کنیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت SAND – 1.5 دلار

پشتیبانی هفتگی برای قیمت SAND – 0.6-0.5 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت SAND در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت SAND روزانه | منبع: SANDUSDT On Tradingview.com

بازه زمانی روزانه قیمت‌های SAND در یک کانال محدوده باقی می‌ماند و قیمت‌ها به دلیل حجم کم قادر به شکستن نیستند. پس از رد شدن از بالای 1.5 دلار، قیمت در محدوده ای در یک کانال ادامه یافت، با چشم به چرخاندن منطقه رد 1.5 دلار، جایی که قیمت SAND چندین بار آزمایش شده است.

قیمت SAND در حال حاضر با قیمت 0.92 دلار در بازه زمانی 1 بعدی، زیر میانگین متحرک نمایی 50 و 200 (EMA)، که به عنوان مقاومت عمل می کنند، معامله می شود. قیمت 1 دلار و 1.6 دلار به ترتیب با سطوح مقاومت 50 و 200 EMA مطابقت دارد.

قیمت SAND باید مقاومت 1 دلاری را به حمایت تبدیل کند تا نشانه جهش کاهشی باشد زیرا قیمت SAND از زمان رالی اصلی در پایین ترین سطح خود قرار داشته است.

مقاومت روزانه برای قیمت SAND – 1-1.6 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت SAND – 0.6 دلار.

Featured Image From Breakingnews, Charts From Tradingview 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر