طبق گزارش ها، یک قاضی فدرال که بر پرونده جنایی آبراهام آیزنبرگ ریاست می کند، تاریخ بعدی دادگاه را 14 فوریه تعیین کرده است.

متهم به بهره‌برداری از مانگو مارکت در جلسه دادگاه فدرال از وثیقه چشم پوشی کرد


وکلایی که به نمایندگی از یک کاربر ارز دیجیتال ادعا می شود که در پشت بهره برداری 116 میلیون دلاری از صرافی غیرمتمرکز Mango Markets قرار دارد، با بازداشت در پرونده جنایی مربوط به کلاهبرداری کالاها، دستکاری در بازار کالاها و کلاهبرداری با سیم موافقت کرده اند.

طبق اکانت کاربران شبکه های اجتماعی حاضر در 2 فوریه، تیم حقوقی Avraham Eisenberg کاربر Mango Markets از حق وی برای وثیقه در جلسه دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک چشم پوشی کرد. قاضی فدرال، ریچارد بتمن، که ریاست این پرونده جنایی را بر عهده خواهد داشت، بنا به گزارش ها، تاریخ بعدی دادگاه را برای 14 فوریه تعیین کرده است و پیشنهاد می کند که آیزنبرگ ممکن است حداقل تا روز ولنتاین در بازداشت بماند.

گفته می شود آیزنبرگ بود پشت یک بهره برداری بزرگ از بازارهای انبه در اکتبر 2022، برداشت تقریباً 50 میلیون دلار سکه USD (USDC27 میلیون دلار Marinade Staked SOL (mSOL)، 24 میلیون دلار SOL و 15 میلیون دلار MNGO – تقریباً 116 میلیون دلار. این پلتفرم گزارش داد که تقریباً 67 میلیون دلار وجوه پس از بهره برداری بازگردانده شده است.

این کاربر ارز دیجیتال علناً گفته است که معتقد است اقدامات او به عنوان بخشی از “استراتژی معاملاتی بسیار سودآور” قانونی بوده است. مقامات ایالات متحده ظاهراً با کمیسیون بورس و اوراق بهادار، کمیسیون معاملات آتی کالا و سایرین موافق نبودند. اعلام اتهامات موازی در دسامبر و ژانویه مربوط به تقلب و دستکاری بازار است.

مقامات آیزنبرگ را در ماه دسامبر در پورتوریکو بر اساس یک شکایت جنایی دستگیر کردند. کیفرخواستی که در 9 ژانویه تنظیم شد ادعا شده است او “در طرحی برای به دست آوردن تقلبی به ارزش حدود 110 میلیون دلار ارز دیجیتال از صرافی ارزهای دیجیتال Mango Markets و مشتریان آن شرکت کرده بود و با دستکاری مصنوعی قیمت برخی از قراردادهای آتی دائمی به این هدف دست یافت.”

مربوط: اقدام نظارتی علیه استثمارگر Mango Markets یک پیروزی برای DeFi – Moody’s است

2 فوریه اولین حضور آیزنبرگ در دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک پس از انتقال او از پورتوریکو از طریق اوکلاهما بود. او پس از دستگیری در شبکه های اجتماعی تا حد زیادی سکوت کرده است.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر