مجموعه NFT های Three Arrows Capital منحل می شود

به عنوان بخشی از روند ورشکستگی 3AC، بیش از 300 NFT از Starry Night Capital در این هفته منتقل شد.

Teneo، شرکت انحلال مسئول فرآیند ورشکستگی Three Arrows Capital (3AC)، در بیانیه‌ای به Cointelegraph در 5 اکتبر تأیید کرد که حضانت NFTs از آدرس‌های مربوط به Starry Night Capital، صندوقی که توسط شرکت راه‌اندازی شده است، منتقل شده است. از بنیانگذاران صندوق تامینی که اکنون ورشکسته شده است.

به گفته این شرکت، این اقدام وصول بخشی از وظیفه مدیران تصفیه برای شناسایی دارایی ها و به حداکثر رساندن برگشت از طرف همه طلبکاران بود. گزارشی از بلومبرگ تخمین زده ارزش کل مجموعه Starry Night Capital حدود 35 میلیون دلار است. این تنها بخش کوچکی از 3AC را نشان می دهد بدهی 2.8 میلیارد دلاری به طلبکاران.

در بیانیه این شرکت آمده است:

“ما می خواهیم روشن کنیم که VVD [pseudonymous NFT collector Vincent Van Dough] با JLs همکاری کرده است [Joint Liquidators] در تلاش برای محافظت از ارزش این دارایی ها به نفع همه ذینفعان مربوطه و تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که هیچ دارایی پرتفولیوی شب ستاره ای به طور نامناسب یا بدون مجوز دادگاه BVI در صورت لزوم دفع نمی شود.”

Teneo گفت که VVD همچنین پیشنهاد کرده است که به فروش نهایی 3AC NFT کمک کند و احتمالاً بر کنار گذاشتن دارایی ها با شرکت نظارت خواهد کرد.

در سال 2021، سو ژو، کایل دیویس، بنیانگذاران 3AC، و وینسنت ون داو، گردآورنده NFT با نام مستعار (DVV) شکل گرفت پایتخت شب پر ستاره. آ توکن غیرقابل تعویض (NFT)-صندوق متمرکز که در ابتدا قصد داشت منحصراً در “مطلوب ترین” NFT ها سرمایه گذاری کند.

در ماه اوت، Teneo به عنوان شرکت تصفیه در پرونده 3AC. صندوق تامینی مستقر در سنگاپور پس از فروپاشی اکوسیستم Terra در اوایل سال جاری ورشکست شد. شرکتی که زمانی بیش از 10 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشت، در نهایت تقاضای ورشکستگی فصل 15 کرد در اول جولای در دادگاه نیویورک.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس