مدیر عامل Coinbase به درخواست SEC پاسخ می دهد و می گوید تیم در حقایق و قانون “معتمد” است

برایان آرمسترانگ در یک پست در رسانه‌های اجتماعی گفت که فکر می‌کند قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار نامشخص است و دادگاه‌ها باید برای شفاف‌سازی آنها تصمیم بگیرند.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، به طور علنی به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه شرکتش پاسخ داده است. بیان می کند در یک پست توییتری که تیم “به حقایق و قانون ما اطمینان دارد” و از فرصت “در نهایت شفافیت در مورد قوانین کریپتو” در دادگاه استقبال می کند.

SEC علیه صرافی ارز دیجیتال Coinbase شکایت کرد در 15 خرداد با این ادعا که بدون ثبت در کمیسیون بورس اوراق بهادار، کارگزاری، و اتاق پایاپای را راه اندازی کرده است. در تشکیل پرونده خود، استدلال کرد که 13 ارز دیجیتال مختلف فروخته شده توسط Coinbase با تعریف اوراق بهادار از جمله Cardano مطابقت دارد.ADAسولانا (SOL)، چند ضلعی (MATIC، Filecoin (FIL) و دیگران.

در پاسخ توییتری خود، آرمسترانگ ادعا کرد که شکایت علیه کوین بیس “بسیار متفاوت از سایرین است”، زیرا “به طور انحصاری بر آنچه که یک امنیت است یا نیست متمرکز شده است.” این باعث می‌شود تیم «به حقایق و قانون ما مطمئن باشد». او ادعا کرد که دولت ایالات متحده حتی نمی تواند با خودش در مورد اینکه کدام ارزهای ارز دیجیتال شده اوراق بهادار هستند توافق کند، زیرا “SEC و CFTC [U.S. Commodities and Futures Trading Commission] اظهارات ضد و نقیضی داده اند.»

آرمسترانگ ابراز امیدواری کرد که روند دادرسی به صرافی‌های ارز دیجیتال اجازه دهد تا «در نهایت» در مورد نحوه رعایت قوانین اوراق بهادار شفافیت پیدا کنند. او همچنین از تلاش‌های اخیر کنگره برای تصویب قوانین کریپتو قدردانی کرد و اظهار داشت که “به همین دلیل است که کنگره ایالات متحده قوانین جدیدی را برای اصلاح وضعیت معرفی می کند.”

مربوط: همزمان با شکایت SEC، Coinbase توسط تنظیم کننده های امنیت ایالتی هدف قرار گرفت

پاسخ آرمسترانگ آخرین مورد از یک سری پرونده های حقوقی و بیانیه های عمومی بین بورس و SEC از ماه مارس است.

کوین بیس اطلاعیه ولز دریافت کرد از SEC در 22 مارس مبنی بر اینکه تنظیم کننده ممکن است اقدامات اجرایی را دنبال کند. در پاسخ، مبادله صادر شده بیانیه ای از تیم حقوقی خود در 19 آوریل مبنی بر اینکه اجرای احتمالی SEC “توسط قانون یا در محدوده اختیارات کمیسیون پشتیبانی نمی شود.”

اعلامیه ولز روند قانونی را آغاز نمی کند. این فقط برای اطلاع یک شرکت از یک شکایت احتمالی است.

در 25 آوریل، تیم حقوقی کوین‌بیس به تجاوز پرداخت طرح دعوی پیشگیرانه در برابر رگولاتور اوراق بهادار در این دادخواست ادعا شده است که SEC در ارائه قوانین شفاف برای مبادلات ارز دیجیتال به موقع، از جمله قوانینی که بین ارزهای ارز دیجیتال که اوراق بهادار هستند یا نیستند، تمایز قائل شده است. SEC توسط استدلال برای اخراج در 5 می و Coinbase یک پاسخ مانداموس ارائه کرد در حمایت از شکایت خود علیه کمیسیون SEC در 23 می.

از آنجایی که Coinbase شکایت خود را علیه SEC در 25 آوریل و SEC در 6 ژوئن علیه Coinbase ارائه کرد، هر دو سازمان اکنون درگیر دو روند قانونی جداگانه علیه یکدیگر هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس