معاون بازاریابی بایننس: کریپتو باید پشتیبانی جامعه را «دوبرابر» کند

راشل کانلان، معاون جدید بازاریابی بایننس، می‌گوید که زمان‌های «بحرانی» در صنعت، شرکت‌های بزرگ را ملزم می‌کند تا بر جامعه، وضوح و سادگی تأکید کنند.

صنعت کریپتو در هفته گذشته با نظارت بیشتر قانون‌گذاران در ایالات متحده مواجه شد، زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در خدمت آن بود. هر دو Coinbase و Binance.US با طرح دعوی حقوقی در مورد عملیات آنها.

در میان اتهامات مقامات نظارتی، اعضای جامعه ارز دیجیتال شده اند مخالفت کرد رفتار کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حالی که هنوز با مقررات خاصی موافقت می کند ضروری است.

ریچل کانلان، این هفته به عنوان معاون بازاریابی جدید بایننس پیوست و با کوین تلگراف در مورد اهمیت تقویت جامعه در آنچه که او آن را «محل بحرانی برای ارزهای دیجیتال» می نامد، صحبت کرد.

او گفت: “بیایید شفاف باشیم، مقررات لازم است.” اما به عنوان هر صنعتی که سعی در ایجاد اختلال ایجاد کرده و وضعیت موجود را به چالش کشیده است، ما با بادهای مخالف روبرو هستیم. ”

او ادامه داد که در حالی که “سادگی و وضوح” پیام زمانی مهم است که تنظیم کننده ها کنترل محکمی بر صنعت داشته باشند، بنابراین تاکید بر جامعه نیز اهمیت دارد.

“استراتژی من واقعاً این است که چگونه جامعه موجود خود را دو برابر کنیم و از آنها حمایت کنیم و واقعاً آنها را جشن بگیریم.”

طبق وب سایت رسمی صرافی، بایننس در حال حاضر 120 میلیون کاربر ثبت شده دارد که بیش از 25 درصد از تخمین زده 420 میلیون کاربر کریپتو در جهان تا سال 2023.

مربوط: شواهد موجود در پرونده SEC شامل شهادت سال 2022 از مدیر عامل سابق ساکت Binance.US است.

Conlan معتقد است که نقش او نشان دادن و آموزش آن مخاطبان در زمان‌های عدم اطمینان صنعت است. او گفت که او به ویژه می‌خواهد “تکیه” کند تا نحوه تعامل جامعه با محصول را به نمایش بگذارد.

ما باید بتوانیم از آنها برای گفتن داستان‌ها و نشان دادن ثبیت‌هایی استفاده کنیم که واقعاً این دنیا را به روی مردم باز می‌کند تا شاید آنها بتوانند دیدگاه متفاوتی از ارز دیجیتال داشته باشند.»

علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که برای پلتفرم‌هایی در فضای Web3 مانند بایننس که خدمات بیشتری به جز تجارت ارائه می‌دهند، تعادل مهم است.

“این در مورد تعادل است – نشان دادن طیف گسترده ای از ابزار و اطمینان از اینکه شما در حال شناسایی لحظات مناسب برای آن هستید.”

Conlan گفت که همه افراد در اکوسیستم کریپتو نمی‌خواهند معامله کنند و کاربران جدید به دلایل جدید وارد این فضا می‌شوند، خواه پرداخت حواله یا دنبال کردن یک هنرمند یا ستاره ورزشی مورد علاقه.

او گفت: «ما یک تجارت مالی هستیم، اما سرگرمی هم هست. «در عین حال که مردم را آموزش می‌دهند. چه راهی برای انجام این کار بهتر از لحظاتی که آنها برای شنیدن باز هستند.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس