• قیمت نزدیک به هر دو بازه زمانی پایین و بالا با وجود نشان دادن نشانه‌هایی از بهبود در زمان‌های اخیر همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد.
  • قیمت NEAR در محدوده ای معامله می شود زیرا به نظر می رسد قیمت برای آزمایش مجدد مناطق پشتیبانی مهم تنظیم شده است.
  • قیمت NEAR علیرغم شکل گیری پایین گرد در بازه زمانی روزانه، نتوانست از سطح مقاومت عبور کند.

Near Protocol (NEAR) با سناریوهای کمتر صعودی دست و پنجه نرم می کند زیرا بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران شروع به خسته شدن از اقدام قیمت کرده اند زیرا قیمت در برابر تتر (USDT) جهش تسکین نمی یابد. Near Protocol به دلیل اینکه قیمت برای آزمایش مجدد منطقه حمایتی آن در 3 دلار هدف گذاری شده است، جهش اندکی یا اصلاً به چشم نمی خورد. با توجه به اینکه بازار کنونی پیش از جهش های بیشتر از آلت کوین ها امیدوارکننده تر به نظر می رسد، تردیدهایی در مورد پروتکل نزدیک وجود دارد زیرا قیمت آن به اندازه سایرین امیدوارکننده نیست. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت نزدیک به پروتکل (NEAR) در نمودار هفتگی

نمودار قیمت نزدیک به هفتگی | منبع: NEARUSDT On Tradingview.com

اکثر پروژه‌های ارز دیجیتال در ماه جدید تسکین یافته‌اند و آلت‌کوین‌هایی مانند BTC، ETH و حتی XRP پس از هفته‌ها حرکت روند نزولی همچنان قدرت خود را نشان می‌دهند.

قیمت NEAR امیدوارکننده به نظر نمی رسد زیرا با وجود تلاش برای شکستن 6 دلار و روند بالاتر از این مقاومت، همچنان در محدوده روند نزولی خود حرکت می کند.

پس از رد 6 دلار، قیمت منطقه پشتیبانی 3.5 دلاری خود را مجدداً آزمایش کرد. از آن زمان، قیمت برای بازیابی و روند بالاتر از این سطح حمایت، با نگرانی بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در مورد موقعیت‌های نزدیک خود تلاش کرد.

قیمت هفتگی برای NEAR بسته شد قبل از یک هفته جدید، با باز شدن قیمت با یک محدوده قیمت حرکت، ایجاد احساسات مختلط در رابطه با بهبود NEAR. برای اینکه قیمت NEAR روند صعودی خود را از سر بگیرد، قیمت باید شکسته شود و بالای 6 دلار بسته شود.

مقاومت هفتگی برای قیمت NEAR – 6 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت NEAR – 3.5 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت NEAR در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه نزدیک | منبع: NEARUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت ارزش بازار کریپتو صعودی باقی می‌ماند و پشتیبانی را در 850 میلیارد دلار (850 میلیارد دلار) حفظ می‌کند. این به اکثر آلتکوین‌ها کمک کرده است، اما نه NEAR، که در یک حرکت قیمت محدود و با حرکت قیمت کمی باقی می‌ماند.

قیمت فعلی NEAR 3.68 دلار است، زیرا قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 8 و 20 روزه (EMA) باقی مانده است و قادر به شکستن بالاتر از این منطقه نیست. قیمت 3.75 دلار مربوط به مقادیر EMA 8 و 20 روزه است که به عنوان پشتیبانی عمل می کند.

شکست در بالای این منطقه مقاومتی می‌تواند نشان‌دهنده تسکین کمی برای قیمت نزدیک باشد که برای مدت طولانی روند نزولی را حفظ کرده است.

مقاومت روزانه برای قیمت NEAR – 6 دلار.

پشتیبانی روزانه برای قیمت NEAR – 3.6 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر