تیم کریپتو.ro از رومانی به مرکز مالی وال استریت در نیویورک رفت تا محتوای آکادمی کریپتو.ro را که یک پلتفرم آموزشی درباره فناوری بلاک چین و دارایی‌های ارز دیجیتال است، فیلمبرداری کند.

پلتفرم آموزش مالی در 11 اکتبر راه اندازی می شود و به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا در مورد ارزهای ارز دیجیتال شده بیاموزند.

در وال استریت، رومانیایی‌ها برای یک ساعت در مقابل بورس نیویورک، نزدیک گاو نر معروف، نماد خوش‌بینی و رفاه مالی تهاجمی، چراغ سبز دریافت کردند.

این مکان به عمد انتخاب شده است، زیرا الکس نومریس، بنیانگذار و مدیر عامل کریپتو.ro، معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال پس از دوره اصلاحات لازم به رشد خود ادامه خواهد داد.

«در حال حاضر بازار در حال عبور از یک اصلاح کلاسیک و سالم است که یکی از آخرین فرصت‌ها را برای سرمایه‌گذاری‌های متحول کننده ارائه می‌کند. من از این فرصت استفاده می کنم و دوباره بیت کوین را جمع می کنم.» گفت الکس نومریس.

مکان‌های دیگر در نیویورک که تیم فیلم‌برداری کرد، فروشگاه سولانا و گالری وب 3 بود. رومانیایی‌ها همچنین به میامی رفتند، جایی که از ورزش و سرگرمی FTX Arena بازدید کردند. ضبط‌ها در ماژول‌های آکادمی کریپتو.ro ادغام خواهند شد.
فیلمبرداری در امارات متحده عربی، ایتالیا و رومانی نیز انجام شده است.

ثبت نام در آکادمی می تواند در وب سایت رسمی انجام شود academy.crypto.ro.

دوره های آنلاین، به زبان های انگلیسی و رومانیایی، که در هر زمان و از هر مکان قابل دسترسی هستند

دوره‌های آکادمی به صورت آنلاین به دو زبان انگلیسی و رومانیایی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان به ماژول‌هایی دسترسی خواهند داشت که در هر زمان می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند که طیف گسترده‌ای از موضوعات و موضوعات را پوشش می‌دهد، از بلاک چین، بازی‌های ارز دیجیتال، متاورس، NFT یا ارزهای دیجیتال. .

اعضای آکادمی کریپتو.ro همچنین می توانند به رویدادهای آتی که توسط سازماندهی شده دسترسی داشته باشند کریپتو.roاز جمله کنفرانس مهمی که هر سال برگزار خواهد شد.

در همان زمان، اعضا به جامعه خصوصی crypto.ro دسترسی خواهند داشت که در آنجا می توانند از سرمایه گذاران با تجربه در این فضا، از جمله Alex Numeris پشتیبانی دریافت کنند.

ارز دیجیتالها زندگی الکس نومریس را تغییر داده اند که می گوید “فقیر به دنیا آمد و بزرگ شد” اما با استفاده از “قدرت ارزهای دیجیتال” میلیونر شد.

اکنون، این کارآفرین می‌خواهد در پذیرش ارز دیجیتال در سراسر جهان مشارکت کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر