وزارت خارجه کره جنوبی به دو کوون دستور داد پاسپورت خود را پس دهد

دو کوون که اخطاریه اینترپل و حکم بازداشت علیه نامش دارد، با سازمان های تحقیق همکاری نکرده است.

وزارت امور خارجه کره جنوبی روز چهارشنبه صادر شده دستوری به دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform برای تسلیم پاسپورتش.

یکی از بنیانگذاران فراری باید گذرنامه کره ای خود را ظرف 14 روز پس از دستور مذکور به مقامات تحویل دهد. در صورت عدم رعایت دستور، گذرنامه وی باطل می شود. این دستور رسمی همچنین هشدار داد که عدم رعایت موجب رد درخواست برای صدور مجدد در آینده خواهد شد.

محلی دیگر گزارش خاطرنشان کرد که دستور استرداد پاسپورت در مجموع برای شش کارمند آزمایشگاه Terraform از جمله Kwon صادر شده است.

مقامات کره جنوبی تلاش های قابل توجهی برای دستیابی به Kwon – a دادگاه کره حکم صادر کرد برای دستگیری او در 14 سپتامبر و به دنبال آن یک اعلام قرمز اینترپل در 26 سپتامبر صادر شد. با این حال، مکان دقیق فعلی او مشخص نیست.

پس از انفجار اکوسیستم Terra که منجر به ضرر بیش از 40 میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران شد، Kwon به یک چهره کاملا بحث‌برانگیز تبدیل شد. حتی پس از صدور حکم بازداشت و اعلامیه اینترپل علیه نام او، موسس فراری ارز دیجیتال ادعا کرد که هیچ مقامی در رابطه با تحقیقات با او تماس نگرفته است.

مربوط: گزارش ها حاکی از آن است که پلیس کره اولین نفر را که در ریزش Terra نقش داشته است، دستگیر کرده است

حماسه Do Kwon در ماه گذشته چرخش دیگری به خود گرفت زیرا گزارش‌های محلی حاکی از آن بود که مقامات کره ای درخواست مسدود کردن بیت کوین به ارزش 67 میلیون دلار کرده اند گزارش شده است که با یکی از بنیانگذاران آلوده مرتبط است. Kwon دوباره انکار کرد که این وجوه متعلق به او بوده است و حتی ادعا کرد که در دو سال گذشته از دو صرافی ارز دیجیتال ذکر شده در گزارش استفاده نکرده است.

Terraform Labs، شرکت توسعه دهنده اکوسیستم Terra، ادعا کرد که پرونده علیه کوون به شدت سیاسی شده است. سخنگوی این شرکت گفت که دادستان ها تسلیم فشار عمومی شدند و پس از ریزش ارزهای دیجیتال مرتبط، تعریف امنیت را گسترش دادند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس