سازندگان آینده فقط بازی نمی‌سازند، بلکه اجزا، شخصیت‌ها و تجهیزات را نیز می‌سازند. رئیس فهرست مشاغل بازی‌های وب 3 Gamestop می‌گوید: بلاک چین‌ها تجارت زیرین را تقویت خواهند کرد.

GameStop (GME) در حال جمع آوری تیمی از متخصصان بلاک چین و NFT برای کار بر روی پلتفرم NFT آینده این شرکت است.

سهام GME این شرکت به دلیل حماسه r/wallstreetbets و رابینهود در اوایل سال جاری در میان معامله‌گران خرده‌فروشی محبوبیت زیادی دارد . در Reddit، انجمن r/Superstonk دارای 659000 عضو است و به میزبانی بحث های تجاری و سهام مربوط به GME اختصاص دارد.

پست در مورد گیماستاپ لیست کار دیروز بیش از 10000 upvotes در زمان نوشتن با بسیاری از اعضای ارسال بولیش بیش شدن حرکت گیماستاپ دریافت کرده است.

GameStop بی سر و صدا از یک وب سایت بی سر و صدا برای بازار NFT خود در ماه می پرده برداری کرد . این سایت در حال حاضر دارای یک کنسول بازی به سبک Nintendo Gameboy با لوگوی اتریوم به همراه پیامی است که از افراد دعوت می کند تا روی پلتفرم کار کنند.

از آن زمان این شرکت کارت های خود را نزدیک به سینه خود نگه داشته است، اما در 25 اکتبر در مجموع هشت شغل را برای نامزدهای رمزنگاری دوستدار فهرست کرد، از جمله سه نقش برای مهندسان نرم افزار با تجربه NFT، سه شغل برای بازاریابان محصول و با دو نقش متمرکز. در بازی های مبتنی بر وب 3

یکی از فهرست‌های شغل سرپرست Web3 Gaming می‌گوید که GameStop به دنبال فردی با تجربه در زمینه «اتریوم، NFT و پلت‌فرم‌های بازی مبتنی بر بلاک چین» است. این شرکت همچنین اشاره کرده است که برخی از برنامه های مرتبط با متاورس در دست کار است.

«GameStop به دنبال فردی منحصر به فرد است که بتواند به سرعت بخشیدن به آینده بازی و تجارت کمک کند. در این آینده، بازی‌ها مکان‌هایی هستند که باید به آن‌ها بروید، و بازی توسط چیزهایی که شما می‌آورید هدایت می‌شود. سازندگان آینده فقط بازی‌ها را نمی‌سازند، بلکه اجزا، شخصیت‌ها و تجهیزات را نیز خواهند ساخت. در فهرست مشاغل آمده است که بلاک چین ها تجارت زیرین را تقویت خواهند کرد.

Web3، میلیاردها درآمد، NFTها، لایه اتریوم 2. احتمالا هیچ چیز. $GME pic.twitter.com/s3PiaqtWQl

— Chris SilvΞstro (@vestro) 

26 اکتبر 2021

مرتبط: ممکن است ردیت در حال آماده شدن برای راه اندازی پلت فرم NFT خود باشد

اعضای جامعه r/Superstonk دیروز در حال ستایش این شرکت بودند و “Triaspia2” آن را یکی از “بهترین لیست های شغلی” خواند که دیده اند، در حالی که متعهد شدند GME بیشتری بخرند زیرا این یک “سیگنال صعودی” بود.

Redditor “Donnybiceps” به همان اندازه خوش‌بینانه بود و اشاره کرد که:”NFT ها آینده هستند و افرادی که سوار قطار GME نشده اند در حالی که همه این سرنخ ها را می دانند، باید خود را برای اینکه به این موضوع فکر نکرده اید سرزنش کنید.”

GME در ماه اکتبر عملکرد پرنوسانی داشته است و تا 166 دلار پایین آمد و به حدود 187 دلار رسید و متعاقبا دوباره سقوط کرد. با این حال، طبق داده‌های Tradingview، قیمت GME در این ماه همچنان 2.8 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 178 دلار رسیده است. سود سالانه GME 844 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع