چند ماه گذشته یک تجربه ترن هوایی را برای قیمت ارزهای دیجیتال به ارمغان آورده است. بازار کریپتو به دلیل تأثیر عوامل کلان در نوسان بوده است. اما 24 ساعت گذشته یک حرکت قدرتمند جدید در بازار ایجاد کرد.

تقریباً همه دارایی ها حرکت های مثبتی انجام دادند تا بازار را به سمت سبز هدایت کنند. قیمت بیت کوین به تدریج به سطح بحرانی خود یعنی 20 هزار دلار صعود کرد زیرا این توکن با روند صعودی 2.5 درصدی انباشته شد. در ساعات اولیه معاملات امروز، قیمت بیت کوین به 20342 دلار رسید.

روند قیمت بیت کوین به بالای 20000 دلار می رسد BTCUSDT در Tradingview.com

روند صعودی آلت کوین ها و سایر دارایی های ارز دیجیتال شده را کاهش می دهد. اتریوم با افزایش 1.8 درصدی در روز گذشته از سطح 1350 دلار عبور کرده است.

Dogecoin (DOGE) با افزایش بیش از 8 درصدی در 24 ساعت گذشته بازپس گیری فوق العاده ای داشته است. این یک قدرت صعودی برجسته در بازار دارایی دیجیتال برای امروز است.

همچنین ریپل (XRP) الگوی خود را با افزایش حدود 5 درصدی در 24 ساعت گذشته تغییر مسیر داد.

کارشناسان فکر می کنند بازار دارایی های دیجیتال نمی تواند افزایش قیمت را حفظ کند

کارشناسان با وجود تغییرات قیمت چشمگیر اخیر، پایین دیگری را برای بازار کریپتو پیش بینی می کنند. آنها فکر می کنند دارایی های کریپتو برای افزایش قیمت پایداری ندارند و به زودی روند نزولی را تجربه خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت Eight Global و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، مایکل ون د پوپ، نظر داد در مورد چرخش احتمالی بازار ارزهای دیجیتال. او فکر می کند که ارزش دلار آمریکا به زودی افزایش خواهد یافت. به گفته وی، چنین توسعه جدیدی از طریق یک اصلاح جزئی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت.

علاوه بر این، داده های بیکاری ایالات متحده قرار است روز جمعه اعلام شود. مایکل پوپ در تفکر خود اظهار داشت که داده ها می تواند اشتباه باشد و بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر منفی بگذارد.

در سال‌های اخیر، شرایط کلان اقتصادی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر منفی گذاشته است. در نتیجه، اکنون چنین شرایطی روند قیمت را در بازار دیکته می کند. این به دنبال همبستگی قوی بین ارزهای دیجیتال و بازارهای عمومی سنتی است.

بازار ارزهای دیجیتال هنوز درگیر مبارزه است

علیرغم روند صعودی اخیر آن، هنوز نشانه هایی از مبارزه در بازار کریپتو وجود دارد. فدرال رزرو ایالات متحده در اقدامات کنترلی خود در برابر تورم موضعی جنگ طلبانه اتخاذ کرد. با رویکرد افزایش نرخ بهره و تشدید سایر عملیات مالی، بسیاری از مردم در ترس هستند.

به دنبال افزایش نرخ ها توسط اقتصادهای جهانی، سازمان ملل متحد از آنها خواسته است که از استفاده از رویکرد تهاجمی خودداری کنند. در عوض، سازمان ملل متحد با موضع اکثر بانک های مرکزی رکود جهانی احتمالی را برجسته کرد. اما بانک مرکزی آمریکا نیروی خود را کاهش نخواهد داد.

قیمت نفت در حال افزایش تنش در محیط خشمگین اقتصاد کلان است. در نتیجه، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برنامه ریزی کرده است تا عرضه را کاهش دهد تا قیمت نفت را افزایش دهد که بدترین کاهش از سال 2020 تاکنون است. انتظار می رود اوپک برای تصمیم نهایی خود روز چهارشنبه جلسه خود را برگزار کند.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر