چرا بیت کوین زیر مقاومت ۲۸۰۰۰ دلاری گیر کرده است؟

در اپیزود این هفته گزارش بازار، کارشناس مقیم کوین تلگراف به این موضوع می پردازد که چرا قیمت بیت کوین نزدیک به 27000 دلار گیر کرده و سطح بعدی قیمت برای پادشاه ارزهای دیجیتال است.

در قسمت 23 می گزارش بازار، تحلیلگر و نویسنده مارسل پچمن در مورد اینکه چرا بیت کوین (بیت کوین) نزدیک به 27000 دلار گیر کرده است و اینکه چگونه سناریوی کلان اقتصادی برای یک شکست نهایی بحرانی تر از همیشه شده است. به‌علاوه، این برنامه آنچه را که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در مورد معامله‌گران ارزهای دیجیتال که متقلبان مالیاتی ثروتمند هستند، تشریح می‌کند.

اولین مقاله خبری نشان می‌دهد که مهم‌ترین تغییرات قیمت پس از دوره‌های نوسان کم اتفاق می‌افتد، زیرا معامله‌گران تمایل دارند بیش از حد اعتماد به نفس پیدا کنند و اهرمی را اضافه کنند. این یک طوفان عالی برای یک شکست قاطع ایجاد می کند، بنابراین، در نهایت، سفارشات توقف ضرر و انحلال، نوسان قیمت را بیشتر می کند.

پچمن معتقد نیست تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده در 14 ژوئن، محرکی باشد که همه انتظار دارند، زیرا نرخ 5 درصدی فعلی حفظ خواهد شد. پچمن در تجربه تجارت 20 ساله خود می گوید که این رویدادها معمولاً از ناکجاآباد به وجود می آیند.

این نمایش آنچه بایدن بوده را تشریح می کند در مورد معامله گران ارزهای دیجیتال ثروتمند تقلب در مالیات آنها حمایت های ادعایی برای معامله گران ارزهای دیجیتال به برداشت از دست دادن مالیات اشاره دارد – استراتژی که سرمایه گذاران برای کاهش بدهی های مالیاتی خود استفاده می کنند.

به گفته پچمن، برداشت از دست دادن مالیات چیز جدیدی نیست و در بازارهای سهام، صندوق سرمایه گذاری مشترک و کالاها نسبتاً رایج است. هیچ دلیلی برای تمایز بی اساس بایدن در طبقات دارایی وجود ندارد و پچمن معتقد نیست که رئیس جمهور ایالات متحده در حال حاضر در موقعیت چانه زنی قرار دارد و کمتر از 10 روز تا نکول بدهی احتمالی باقی مانده است.

سومین و آخرین مقاله نمایش به این موضوع می پردازد گمانه زنی در مورد شکست قریب الوقوع بیت کوین به 29000 دلار حرکت جانبی اخیر قیمت به طرز وحشتناکی شبیه به اوایل آوریل است که نمودار 12 ساعته بیت کوین بین 27800 تا 28700 دلار به مدت 11 روز متغیر بود.

با این حال، پچمن شباهت کمی بین شکست صعودی اوایل آوریل و وضعیت فعلی حق بیمه آتی بیت کوین و معیار ریسک گزینه ها نشان می دهد. نتیجه نهایی؟ این زمان متفاوت است، که به این معنی نیست که خریدار ها نمی تواند جلوتر باشد. با توجه به این معیارها، احتمال آن کمتر است.

از دست نده! نمایش به طور انحصاری در دسترس است کانال YouTube Markets & Research Cointelegraph.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس