چرا بیت کوین و کریپتو 60 درصد از ارزش بازار خود را از زمان بالاترین سطح خود از دست داده اند؟

مارسل پچمن، تحلیلگر و نویسنده کوین تلگراف توضیح می دهد که چرا بازار ارزهای دیجیتال 60 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است، در حالی که S&P 500 تنها حدود 15 درصد از بالاترین رکورد خود را نشان می دهد.

بازارهای ماکرو که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال مارسل پچمن میزبانی می‌شود، هر جمعه در کانال YouTube Markets & Research Cointelegraph پخش می‌شود و مفاهیم پیچیده‌ای را به زبان ساده توضیح می‌دهد، با تمرکز بر علت و اثر رویدادهای مالی سنتی بر روی فعالیت‌های روزانه ارزهای دیجیتال.

آخرین نمایش ماکرو مارکت با بررسی این موضوع آغاز می‌شود که چرا ارزش بازار کریپتو حدود 60 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است، در حالی که S&P 500 کمتر از 15 درصد با اوج خود فاصله دارد. برای پچمن، این بخش از مشکل بزرگی رنج می‌برد، زیرا نه با کالایی مناسب است و نه با ارز ارز خارجی. علاوه بر این، هر صندوق سرمایه گذاری مشترکی نمی تواند ارز دیجیتال را نگه دارد.

درس؟ اگر بیت کوین (بیت کوین) و اتر (ETH) بیشتر به عنوان دارایی های ریسک جایگزین درک می شوند، به این ترتیب آنها معامله می کنند. در نتیجه، نباید وقت خود را به دنبال نظریه‌هایی برای توضیح اینکه چرا کریپتو قادر به شکستن سطوح جدید نیست، تلف کرد.

در مورد موضوع بعدی، طبق گفته Pechman، ضرر 2.3 میلیارد دلاری NVidia در فروش کوتاه مدت تصویر واقعی را ارائه نمی دهد. این به این دلیل است که یک فروشنده کوتاه مدت در صورتی که وام را نبندد می تواند درد را تحمل کند – بنابراین، تا زمانی که آنها سپرده های وثیقه کافی داشته باشند، این ضررها همچنان باز هستند.

این مشابه چیزی است که یک خریدار که قیمت بسیار بالاتری را برای ارز دیجیتال خود پرداخت کرده است، تجربه می کند. تا زمانی که این شخص فروش را انجام ندهد، ضرر و زیان عینی نیست. تفاوت این است که فروشنده کوتاه مدت باید کسی را پیدا کند که بخواهد آن سهام را قرض دهد تا تجارت را باز نگه دارد.

در مقاله ای از بلومبرگ ذکر شد که انویدیا پس از اپل، تسلا و مایکروسافت، چهارمین سهام کوتاه مدت در ایالات متحده است. به گفته پچمن، چهار سهمی که بیشترین کوتاهی را دارند نیز 10 جزء برتر S&P 500 هستند، که منجر به یک مشکل می‌شود: این فروشندگان کوتاه مدت ممکن است در تمام مدت بازار بی‌طرف بوده‌اند، معاملات آتی شاخص را می‌خرند و سهام جداگانه می‌فروشند.

در نهایت، این نمایشگاه درباره رشد 5 درصدی چین، ناامید کردن سرمایه‌گذاران و پیامدهای آن برای بازارها بحث می‌کند. برای پچمن، مهم ترین خبر عدم تمایل چین به انتشار بسته های محرک جدید است که می تواند راهبردی برای تضعیف بیشتر اقتصادهای جهانی باقی مانده باشد.

مقاله بلومبرگ نشان می دهد که چگونه چین یک بازیگر مهم در کالاهای جهانی است. اگر قیمت کالاها و تراز تجاری جهانی به تضعیف ادامه دهند، این به معنای درآمد مالیاتی کمتری برای سایر دولت‌ها است. پچمن تاکید می کند که آلمان به تازگی وارد یک رکود فنی شده است و ایالات متحده درست عقب است.

پچمن معتقد است که نتیجه کریپتو در ابتدا منفی است، زیرا نقدینگی را از بازارها تخلیه می کند و سرمایه گذاران بیشتر به اوراق قرضه دولتی کوتاه مدت و پول نقد دست خواهند یافت. اما اگر دلار آمریکا قدرت خود را از دست بدهد، در میان مدت برای کریپتو مثبت است.

اگر به دنبال محتوای انحصاری و ارزشمندی هستید که توسط تحلیلگران و کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال ارائه شده است، حتماً مشترک شوید کانال YouTube Markets & Research Cointelegraph. هر جمعه در بازارهای ماکرو به ما بپیوندید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس