لایت کوین به فهرست بهترین آلتکوین‌ها برای خرید در سال 2022 راه یافته است. اما در 24 ساعت گذشته، کریپتو طعمه نوساناتی شده است که در حال حاضر فضای کریپتو را ویران می‌کند.

در حال نوشتن این مقاله، لایت کوین (LTC) است با قیمت 52.43 دلار معامله می شودداده های Coingecko در روز دوشنبه نشان می دهد که در هفت روز گذشته نزدیک به 1.1 درصد کاهش داشته است و در 24 ساعت گذشته 2.5 درصد از دست داده است.

در یک نگاه به راحتی می توان گفت که LTC در همان قایق است. اما با در نظر گرفتن درصدی از دارندگان آن که سود می‌برند، اختلاف زیادی مشاهده می‌شود.

دارندگان لایت کوین در نقطه دشوار، از نظر سود

TipRanks، ارائه‌دهنده داده‌های آنلاین، در ۲۵ سپتامبر فاش کرد که تنها ۱۵ درصد از کل دارندگان لایت‌کوین سود می‌برند و ۱۲ درصد در وضعیت موجود هستند، و ۷۴ درصد با ضررهای عظیم روبرو هستند. این قبل از این بود که آلتکوین به زیر مرز 53 دلار برسد.

در مقایسه، اتریوم بهتر از همتای دیجیتالی خود عمل می کند. داده ها نشان می دهد که 51 درصد از دارندگان آن در سود هستند در حالی که 46 درصد متحمل زیان شده اند. 3 درصد باقی مانده در حال شکستن هستند.

تفاوت فاحش بین درصد دارندگان دو آلتکوین که از سود بهره می برند چندان تعجب آور نیست زیرا اتریوم به دنبال ابتکارات برای بهبود شبکه خود به دنبال یک خط صعودی است.

از سوی دیگر، لایت کوین برای مقابله با ضررهایی که از ریل خارج می شوند، رها شد.

وضعیت راکد شبکه باعث کاهش LTC می شود

شبکه لایت کوین اصلاً فعالیت چندانی ندارد و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود نتواند به امثال اتریوم برسد.

لایت کوین با وضعیت راکد خود، همراه با اکثریت بازار ارزهای دیجیتال مجبور به چشم‌اندازی نزولی است.

در هفته‌های گذشته، فضای کریپتو به خونریزی ادامه داد و این روند همچنان تا به امروز ادامه دارد.

در همین حال، اتریوم، با وجود تلاش برای حفظ قیمت معاملاتی 1500 دلاری، موضوع هیجان جامعه ارزهای دیجیتال است. اخیراً به مکانیزم اثبات سهام (PoS) با چیزی که فضا آن را «ادغام» می‌نامد، تبدیل شده است.

در حالی که این رویداد تاریخی نتوانست آن رالی را که از پادشاه همه آلتکوین ها انتظار می رفت به ارمغان بیاورد، به دارندگان و سرمایه گذاران چیزی را داد که مشتاقانه منتظر آن باشند.

LTC total market cap at $3.7 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from کریپتوtelegram, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر